Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har kjent noe ubehag/smerter i muskelen etter 14-16 dager postop? Har hatt "gangsperresmerte" de siste dagene og spesielt når jeg bøyer meg framover (kjennes ut som implantatet "sprenger" seg vei under muskel?!?).

Ser at det har skjedd no med utseende på den siden, akkurat som om den ene puppen er blitt litt større. Er det det som kan være dropping?

Muskelen på den andre siden er helt som vanlig, rel myk og ingen ubehag-har vært sånn hele tiden. Mens på ve siden er den mer markert og ØM!

Blir litt usikker..og ikke minst så er det ubehagelig!

Akkurat gått av nattevakt på jobb og er og har vært riktig så øm øverst på den ene puppen...Vanlig?? Det som er så rart er at det er bare på ene siden og på den siden det er lagt inn minst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tok under så vet jeg ikke om jeg kan gi deg noe konkret svar... Men jeg har gjennom hele prosessen opplevd at venstre bryst er mer ømt og healer mye senere enn høyre bryst. Puppeformen har forandret seg veldig! Den ene i en annen hastighet til og med, men nå er de symmetriske :-) Har hatt perioder med ømhet de første 4 ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hadde første treningsøkt i går, og hoppet over benkpressen. Men jeg testet kabelflies, og da dro jeg like mye som jeg pleide å gjøre etter benkpress for to mnd siden! Ingen form for ubehag på noe som helst vis. Bortsett fra i dag, er sånn passe støl gitt :p I tillegg flesket jeg til med 40min på mølla, litt legg jogging og litt intervaller, HFmax på 196 og fikk løpt godt fra meg. Ingen problemer der heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt større da, ca 56 kg og 168 cm høy. Har 335 gram og det ser virkelig ikke stort ut. Jeg er veldig smal i overkroppen( bruker 60 og 65 i bh), så tror det skal mer til enn 320 gram for å få store pupper. Har som lillev anatomiske under muskel. veldig fornøyd med puppene - ikke for store eller små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen snitt der, men mange andre steder, og jeg reagerer på micropore. Det går bort om du ikke får for store sår, men blir det blødende sår kan det jo bli arr... Bytt til silketape, den er mye snillere mot huden!

Hvor får du tak i silketape? Er ingen sår i den forstand, men veldig tørt og rødt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du tak i silketape? Er ingen sår i den forstand, men veldig tørt og rødt :/

Det høres ut som om det kan bli til sår. Jeg kjøpte på Apotek1 tror jeg, den heter bare silketape. Billige greier, 25,- for en rull. Sitter dårlig da, men irriterer huden langt mindre enn papirtape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om det kan bli til sår. Jeg kjøpte på Apotek1 tror jeg, den heter bare silketape. Billige greier, 25,- for en rull. Sitter dårlig da, men irriterer huden langt mindre enn papirtape.

Okei, første jeg kommer til å gjøre i morgen da :-) Blir nesten litt nervøs jeg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som fasinerer meg mest er hvor dobbeltmoralsk de fleste mannfolka er. De sier at de hater silikoner i det ene øyeblikket, men så fort ei snerten dame på feks TV eller stranda dukker opp måper og sikler de. I tillegg blir de fraværende og helt musestille. Altså starsstruck (boobstruck?). Ennå det lyser silikon i lange baner. Plutselig er silikon både deilig og fint.

Anyway. Mannfolk er ikke til å skjønne seg på så jeg håper alle som velger silikon gjør det for sin egen del og ingen andres.

Jeg er uansett for. Livet er for kort til å gidde å bry seg om komplekser som reduserer livskvaliteten. Jeg ser på silikon som tannregulering. De fleste har jo tannregulering pga utseende. Hvorfor er det da så fyfy å regulerer andre deler av kroppen? pluss, hvem bryr seg? Alle har fått tildelt hver sin kropp. Gjør hva du vil med den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lenge redd for å få kommentarer ala "jeg trodde ikke DU var sånn" osv, men når jeg tenker meg om (og det har jeg jo gjort, flere ganger), er det jo bare akkurat det samme som bukplastikken jeg tok for tre år siden. Oppussing av den ferdigslanka kroppen jeg har jobba så ("%#&/"# hardt for. Hvorfor ikke, liksom. Som 91fit sa, livet er for kort til å gidde å bry seg med komplekser som reduserer livskvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, første jeg kommer til å gjøre i morgen da :) Blir nesten litt nervøs jeg ja!

Tror jeg ikke du trenger å bli :) Jeg fikk sår av tapen etter forrige operasjon, men det ble ingen arr av det. Denne gangen byttet jeg tapetype før det rakk å bli veldig sårt, tar kortere og kortere tid for hver op.. Denne gangen tok det vel bare fire uker tror jeg, mens forrige gang tapet jeg nesten 12 med bare papirtape. Går så fint så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har snittet rundt nipple; flere som har fått merker etter microporteipen? Håper inderlig det går bort :p

Jeg har ikke snittet rundt nippel, men jeg har også begynt å reagere på micropore teipen.. og til meg er det bare 3 uker siden op. I mine papirer står det at hvis man reagerer på teipen kan man droppe teip for alltid og bare bruke alovera krem istedet :) Tilfelle silketeipen ikke funker kan du jo prøve med sånn krem istedet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke snittet rundt nippel, men jeg har også begynt å reagere på micropore teipen.. og til meg er det bare 3 uker siden op. I mine papirer står det at hvis man reagerer på teipen kan man droppe teip for alltid og bare bruke alovera krem istedet :) Tilfelle silketeipen ikke funker kan du jo prøve med sånn krem istedet? :)

Lurt, det nesten 2,5 mnd siden operasjon her nå. Arret er fint, men teipmerkene er ikke fullt så fine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, 8 mnd etter op her nå og jeg har fått symmastia igjen :( Buhu. Ikke i nærheten av hva jeg hadde sist da, nå kan jeg gå med noe push og vanlige bher uten å ha en megapupp. men når jeg ligger på siden blir de til en svær pupp og det gjør vondt vondt vondt. :( Vurderer å operere det, men tror man må inn gjennom samme arr igjen, og jeg har allerede to arr på nippelen nå, ser ikke bra ut :( Sympati anyone? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...