Gå til innhold

15 ting menn visstnok synes er sexy med kvinner...!?!


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjenner meg igjen på de fleste punkter. Jeg har så sykt lyst på ei dame med kulemage, strekkmerker, rynker og ettervekst som går kledd i utvaska tskjorte og joggebukse, og aldri sminker seg. Og hvis hun skulle finne på sminke seg så bør den hvertfall renne nedover tryne så det ser ut som hun nettopp har hatt sex. (For det er visstnok jævla vanlig å grine mens man har sex?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"at du går med skoene i hånden hjem fra byen"

Kan skrive unde på at dette ikke er tilfelle. I allefall ikke for meg : Da tvinger jeg nemlig de rundt til å bære meg hjem.

en gang fikk jeg en mann til å bære meg 1,5 km hjem slik "jane over nakken på Tarzan" aktig fordet jeg ikke orket å gå.

Ikke kjente jeg han, og jeg tviler på at han syns det var sexy :rofl:

FYI - ble ikke kjent med han heller, han skulle på nach i naboblokka. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg gikk til sengs med sminken på etter en bytur våknet jeg med maskara og sminke i hele trynet. Det så ut som jeg hadde kost meg heftig(noe jeg ikke hadde). Men det var alt annet enn sexy, og det fikk jeg også beskjed om fra resten av kollektivet. Derfor kjøper jeg treningsforum istedet for woman ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Former kan være sexy. Noen av tingene er rett og slett usexy. og endel ting er vekren sexy eller usexy. Det er helt greit? Merkelig artikkel.

Former er jo sexy - men ikke for mye av de kanskje? Man vil jo gjerne at dama skal ha jenteform (les: pupper og rumpe), uansett hvilken størrelse man foretrekker ! :p

Oppfordrer mennene her til å finne en egen "15 ting menn syns er sexy"-liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...