Gå til innhold

15 ting menn visstnok synes er sexy med kvinner...!?!


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Rareste lista jeg noen gang har sett!

Sexy å ringe når man er på en snurr!? wth! Hvem tar stilling til om det er sexy liksom? Noen ganger er det ok, noen ganger er det irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste lista jeg noen gang har sett!

Sexy å ringe når man er på en snurr!? wth! Hvem tar stilling til om det er sexy liksom? Noen ganger er det ok, noen ganger er det irriterende!

Jeg tenker litt sånn, er det ei jente man liker så er det som regel koselig når hu ringer. Alt annet er situasjonsbetinget :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn, er det ei jente man liker så er det som regel koselig når hu ringer. Alt annet er situasjonsbetinget :p

Selvfølgelig :) Kanskje jeg la litt mye i "på en snurr", en ting er å ringe å koseprate litt, en annen sak er kl3 på natten å alt man hører er musikken og no roping.

jaja, rar liste anyways:)

Til syvende og sist "its all about her" :) Kommer helt an på hvem det er, de fleste jenter har noe flott ved seg, en ting som skiller de ut å gir særpreg. Man kan ikke alltid sette fingeren på det, i allefall ikke på en slik liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

Godt å se at bladet woman er kildekritisk om dagen og faktisk spør oss MENN om hva vi MENN synes er sexy når de lager en artikkel om hva MENN liker... eller...

Hvor mange av disse 15 tingene synes du er sexy? Jeg tror jeg fant tre ting...

http://style.no.msn.com/sex-og-menn/15-ting-han-synes-er-sexy

1-3 ting her i gården også. Sambo går uten sminke om hun vil, men ingenting er som rød lebestift, litt mascara og et dyrisk blikk.... lol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da er vi litt "deres"

EIESYKE JÆVLER!!!!

Haha, det spørs om du sier noe der ja, CamillaLor, de liker jo å markere territorium ;)

I don't know? Det er vel litt søtt da. :p

Alt er ikke så logisk i grunn.

Jeg synes det er søtt at dere synes det er søtt ;)

Artig å se dama drukne i ein genser som egentlig er trang.

Også er det veldig deilig å gå i da? I tillegg til at det gjerne lukter litt digg mann? ^^

Sannsynligvis fordi det vil tilsi at du har vært naken hjemme hos meg.

Hehe, det er der det ligger altså, Dag. Du vil markere nedleggelsene? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...