Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middag! (og, ja, det er bare til meg :p) Kyllingfilet fylt med philadelphiaost, chili og spekeskinke, innbakt i rispapir. Isberg, sopp, løk og blomkål & brokkolimos ved siden av. Lørdagskos for grønnsakselskere <3

[ATTACH]10421[/ATTACH]

post-1253-14440832478689_thumb.jpg

Annonse

laks er vistnok den eneste fisken man kan spise rett fra sjøen uten at den har vært fryst. Godt er det i alle fall. og på hamar er det jo 10kr biten, så er vel litt og spare på og lære det seg selv:) Mye biter som ikke er gode og av de som man får kjøpt imo..

Åh, jeg har aldri prøvd sushi, men jeg har liksom ikke turt å prøve siden det ofte inneholder laks :)sick:). Er jeg på resturant, så føler jeg det blir litt som å be om cheeseburger uten ost...

Kan jo f.eks bestille maki med alt mulig annet? du får jo vegetarvarianter også om du ikke vil ha fisk i det hele tatt. sushi er uansett veldig godt!

Annonse

Er det mulig at du hoster opp oppskrifta på det brødet etterhvert..?? :whistling:

2 egg

3 eggehviter

4 scoops Bakepro

3 scoops Mandel mel

3 scoops kruskakli

1 ss Hvitløkspulver

1 ss oregano

ca 3 dl vann

Stekes i ovnen på 175 grader til det er gylent brunt, i min ovn er det ca 15 min.

Then enjoy! ;)

Om man synes det blir litt tørt er det bare å bruke litt kesam eller cc for å få litt mer fuktighet i deigen :)

Middag:

post-643-14440832837869_thumb.jpg

Kyllingburgere fra igår (krydra med koriander, chili, lime, hvitløk og ingefær), spinat, yoghurt/kesam med koriander og sitronsaft og miracle noodles med totalt malplassert ketchup.

Desseeeert :) :

post-643-14440832838218_thumb.jpg

Kremrester satt i fryseren med et par dråper Steiva Lemon Drop, First Price-müsli, kanel og sukrin. Og ja, jeg hadde plass til det i kaloribudsjettet mitt! DIGG. Edit: Woops, glemte jo jordbæra jeg skulle ha på? Ååh. Skuff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...