Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
It is! Mulig jeg er sær (vel, jeg ER sær), men jeg syntes i hvert fall det er kjempegodt....

Fikk litt lyst til å teste det ut igjen nå:p hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har parmaskinke liggende i huset så go for it! Men de fleste har vel kanskje ikke det - det er jo svindyrt! Men det er godt, og jeg betaler heller litt for god smak! Så greit så lenge en bor hjemme hos mamma vettu :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karbonadedeig med hot tomatsaus og kinakål (som pasta) veldig godt!! Til dessert: Cottage cheese med stevia og funlight (som riskrem) YUM!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på denne i dag: http://lchf-bloggen.blogspot.com/2011/10/kinakalcarbonara-med-kylling.html (Kinakål, fløtesaus og kylling).

Hadde egentlig lyst til å lage denne fra matprat: http://www.matprat.no/rask/raske-oppskrifter/raskt-og-enkelt/kyllingsalat-med-mozzarella-og-avokado/ (Kylling, mozzerella, avokado, tomat, basilikum) rett og slett fordi jeg ELSKER alle disse tingene, men de hadde ikke wasabinøtter i butikken så da gadd jeg ikke.

Såå.. til det jeg spiste. To ting var feil; jeg hadde kjøpt hodekål og ikke kinakål (troooor jeg) og glemte å kjøpe ost (parmesan). Så når jeg lagde sausen ble den jo aldri tjukk, så jeg måtte ha litt hvetemel oppi. Da trodde jeg det gikk til helvete, men det ble ganske bra faktisk.. veldig mettende og slightly kvalmende, men jeg hadde uansett bare tenkt å spise halve porsjonen så da gikk det bra.

Av krydder brukte jeg sitronpepper, salt, hvitløk, spisskummin på kyllingen, og salt pepper og litt kanel i sausen. Tipp topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt, så fine og tykke dine ble :wub: Fulgte du oppskriften 100 %?

Hehe, 80%. Tar like mange egg, og ingrediensene er den samme, men slenger oppi bakepro og kokosmel/mandelmel til røra er sånn som jeg vil ha den. Pisker til og med røra og eggehvitene FOR HÅND :p

Tror faktisk jeg bruker mindre xantham gum og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...