Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde meg på proteinlefser med kun eggehviter og det funka hest! :)

4 eggehviter

2 ss bakepro

2 ts kokosmel

0,5 ts xantham gum

5-10 dråper stevia vanilla creme

[ATTACH=full]645[/ATTACH]

De ble kjempegode. Luftige og fine :)

Er kokosmelet veldig fremtredende? Jeg har som regel brukt mandelmel i min oppskrift, men det hadde vært moro å prøvd noe annet :thumbsup:

De så veldig gode ut :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kokosmelet veldig fremtredende? Jeg har som regel brukt mandelmel i min oppskrift, men det hadde vært moro å prøvd noe annet :thumbsup:

De så veldig gode ut :wub:

Kokosmelet er ikke veldig fremtredende nei. Merker selvfølgelig et hint av kokos (dog veldig lite), men syns det gir en bedre smak enn om man bruker mandelmel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Her er det trøstespising på høyt nivå. Har blitt forsjølet:( Snickers som appertiser, og taco til middag (snart), med pepsi max :) tihi:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Kjipt med forkjølelsen.. Syns nesten forkjølelse er værre enn type influensa.. Superfælt når det klør/tett/renner fra nesa. Bedre å være svimeslått av drugs når man har feber og muskelverk, haha. God bedring :)

Enig med du i det! Forkjølelse er noe herk! Og jeg skal bli frisk fort som f. kan jo ikke være syk på bursdagen min på tirsdag:)

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingkjøttdeig, couscous og SØLVLØK!

nomnomnom

Greit å slå til med det man har en søndags-dagen derpå

Redigering en halvtime senere: jeg spiste HELE kjøttdeigpakken til frokost :whistling:

Sånn går det når man glemmer å spise til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...