Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dere er alt for avanserte for meg. Eventuelt er jeg lat :(

Skal snart innta lunch: 250gr laksefilet 1 kopp ris med noe ferdigsaus på.

Til de som ikke er avanserte i matveien, eventuelt har dårlig tid, så kan dere prøve en av livrettene til Edmund Johansen:

2 bokser tunfisk

en del vann

... kjør i blender

Drikk!

Tunfisken kan fint erstattes med kokt kyllingfilet. Bon appetit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte tunfiskshaken en stund, men jeg blandet den med funlight :D Prøvde det med stekt kyllingfilet en gang, men ventet ikke til den var blitt kald.... Varm kyllingshake med bringebærsaft var IKKE godt.

Haha! :D Litt merkelig det her hvor enkle vi gutter er når det gjelder slike ting. Syns det er en mye større andel jenter som mikser og trikser med maten, spesielt på diett. Selvsagt liker jeg at maten smaker godt - alt skal være stekt fint osv., men jeg kan ikke finne på å lage "proteinfluffer" i 20 forskjellige farger og fasonger. Er vel muligens en funksjon av kaloriinntaket også. hadde jeg gått på 1000kcal så hadde jeg vel kunne laget mat som veide 1kg, hadde max 200kcal og smaket alt mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...