Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

spiste 200g havregryn(grøt) , 400g jordbær,1 boks kesam blanda med 1scoop jordbærcasein,30g havrepuffs oppi der og et glass lett eplesyltetøy over grøten(i tillegg til et tonn kanel og sukrinmelis:p) frister alltid mer med graut når jeg kommer hjem fra byen enn de seige jævla burgerne og ekle kebabene som selges på hvert gatehjørne:p

Ikke galt det da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ATTACH=full]488[/ATTACH] Froookost;) Omelett av tre egg, litt rødløk og paprika, kalkunskinke, tyrkisk yoghurt oooog en tomat :p

Ommenomenom! Nå ble jeg skikkelig sulten!

Mitt siste måltid? Hadde litt dårlig med måltider i går, men hadde 3 karameller til lørdags-snacks :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 g kyllingfilet, 300 g byggris, en haug med eplekakestykker, druer og melk, en halv bøtte is, tre knekkebrød, en salat, mørk sjokolade ( da er det greit) noe grønnsaksgreier.

Hvordan smaker byggris? Sånn i forhold til fullkornsris tenker jeg?

Prøver desperat å finne en god erstatning til ris, men fullkorn kan ikke erstatte noesomhelstiheleverden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan smaker byggris? Sånn i forhold til fullkornsris tenker jeg?

Prøver desperat å finne en god erstatning til ris, men fullkorn kan ikke erstatte noesomhelstiheleverden!

Anbefaler deg å prøve bulgurris - det er supergodt!!:) De har det på matvarebutikker med godt utvalg, eller innvandererbutikker. Det er sunnere enn hvit ris - og har en deilig konsistens og smak, bedre enn fullkornsrisen smaksmessig, har ikke sammenliknet næringsinnholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å prøve bulgurris - det er supergodt!!:) De har det på matvarebutikker med godt utvalg, eller innvandererbutikker. Det er sunnere enn hvit ris - og har en deilig konsistens og smak, bedre enn fullkornsrisen smaksmessig, har ikke sammenliknet næringsinnholdet.

Er du sikker på at dette ikke er en hvetesort, "bulgurhvete" ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kjøleskap, skuffer og kjøkkenskap minst ti ganger i løpet av eftan/kvelden.. fysen og sugen på noe snop, men skapene er jo tomme!! (mest fordi jeg alltid er/blir fysen- og ikke kan ha NOE liggende hjemme......... :whistling: ) Heiv i meg en prottisbar ei lita stund etter middag, men det hjalp ikke.. så da prøver vi på litt appelsin med kesamen.. kveldsmat skal man jo ha uansett ;)

[ATTACH]507[/ATTACH]

post-473-14440823221156_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er en hvetesort, men det finnes ris laget av bulgur ;)

Nå er jeg kansje skikkelig snerpete, men ris er vel egentlig en egen kornsort.

Bulgur er, så vidt jeg vet, durumhvete som er tilberedt på en eller annen måte :p

At man kan bruke det på samme måte som ris derimot, DET er jeg enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

750g poteter,2 bokser tunfisk,1 boks champignon,150g havregryn med 20g myoprotein til grøt, med 400g skogsbærblanding oppi:) Seff dynka med kanel og sukrinmelis og o`boy-pulver.....og en 1ss tran inntil og en god dose fun-light ved siden av. Takk for maten!

Fun lighten min eller? :p

Nå sitter jeg og spiser noe så spennende og eksotisk som.... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- HAVREGRYN I MELK -tshhhhh!

Vurderer å ta meg et par brødskiver etterpå. Lenge sia jeg har spist det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...