Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant på en ny hurtigmiddag nå nettopp :) Ble veldig godt

1 stk 16x16cm rispapir myket i vann

Halv avocado

25g kremost krydder

3 skiver serranoskinke

Ruller godsakene inni rispapiret, sinnsykt godt :)

7 gram karb

25 gram fett (wow, nok for i dag :p )

11 gram prot

ca 300 kcal

Ble faktisk godt mett også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du oppskriften?

En boks cottage cheese

5-6 egg

100 g philadelphia ost

200-300 g ost

Bland alt sammen med en stavmikser og forstek bunnen på 180-200 grader i 20 min. Ta på ønsket fyll og stek på 180-200 grader i 12-15 min, så vips! :thumbsup: Verdens beste Pizza!;) Om du vil lage 1-2 pers pizza, kan du halvere røra!

Tips 2: En sinnsyk hvitløks/rømme dressing kan du lage av tyrkisk yoghurt, sammen med et hvitløks fedd raspet og litt chilli krydder! Smaker som på peppes,men myyyye sunnere! :p Dette var lørdags maten min på lørdag, og det blir nok det en dag igjen veldig snart! Kooos dere! ;) kom gjerne med tilbakemeldinger eller andre tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For guds skyld send meg.. Hvor kan jeg kjøpe, kan jeg bestille? Netbutikk? Lage worksop neddi byen? C'mon. Sharing is caring and I need SUGGAH

mihi, kommer du til Ås skal jeg servere deg på sølvfat! - eller aluminiumsfolie, egentlig..

Hun lager til de som blir glad av å få :D

Haha, jaaa :D I kveld skal de spises av 40 barske menn, da blir jeg glad! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...