Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøvde meg på denne i dag: http://lchf-bloggen.blogspot.com/2011/10/kinakalcarbonara-med-kylling.html (Kinakål, fløtesaus og kylling).

Hadde egentlig lyst til å lage denne fra matprat: http://www.matprat.no/rask/raske-oppskrifter/raskt-og-enkelt/kyllingsalat-med-mozzarella-og-avokado/ (Kylling, mozzerella, avokado, tomat, basilikum) rett og slett fordi jeg ELSKER alle disse tingene, men de hadde ikke wasabinøtter i butikken så da gadd jeg ikke.

Såå.. til det jeg spiste. To ting var feil; jeg hadde kjøpt hodekål og ikke kinakål (troooor jeg) og glemte å kjøpe ost (parmesan). Så når jeg lagde sausen ble den jo aldri tjukk, så jeg måtte ha litt hvetemel oppi. Da trodde jeg det gikk til helvete, men det ble ganske bra faktisk.. veldig mettende og slightly kvalmende, men jeg hadde uansett bare tenkt å spise halve porsjonen så da gikk det bra.

Av krydder brukte jeg sitronpepper, salt, hvitløk, spisskummin på kyllingen, og salt pepper og litt kanel i sausen. Tipp topp!

Herre min hatt, så fine og tykke dine ble :wub: Fulgte du oppskriften 100 %?

Hehe, 80%. Tar like mange egg, og ingrediensene er den samme, men slenger oppi bakepro og kokosmel/mandelmel til røra er sånn som jeg vil ha den. Pisker til og med røra og eggehvitene FOR HÅND :p

Tror faktisk jeg bruker mindre xantham gum og..

Annonse

Hehe, 80%. Tar like mange egg, og ingrediensene er den samme, men slenger oppi bakepro og kokosmel/mandelmel til røra er sånn som jeg vil ha den. Pisker til og med røra og eggehvitene FOR HÅND :p

Tror faktisk jeg bruker mindre xantham gum og..

Kanke, har brukt opp dagens kalorier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...