Gå til innhold

Beste (jule)gaven du har fått?


Titanium

Anbefalte innlegg

Siden det allerede er en tråd om den verste her, lurer jeg på:

Hva er den beste gaven du har fått?

Og hvorfor?

Synes selv det er utrolig koselig med personlige gaver. Det at noen klarer å følge med, og vet hva du liker, eller hva du ønsker uten å si det høyt. Eller rett og slett en gave med personlig verdi, som ikke trenger å ha noe med penger å gjøre.

Noen av de gavene jeg har blitt aller mest glad for, har vært et fotoalbum og ei morgenkåpe. Albumet var fra bestevenninna mi, med mange bilder av oss og de andre i vennegjengen. Var noen år siden, og jeg husker jeg ble så glad at jeg bokstavelig talt gråt av glede. Bare det at hun hadde tatt seg tida, og satt det sammen for meg! Morgenkåpa fikk jeg fra broren min, tror det var fra tips av mamma. Hadde aldri nevnt at jeg ønsket meg det, men på en eller annen måte visste de det alikevel.

Dette ble litt klissete, men jeg elsker å lese om slike ting! Fortell om dine beste gaver! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er egentlig ganske bortskjemt :blush: Så jeg klarer ikke å velge en tror jeg:joyful: Men per dags dato er det vel en ring som jeg konstant går med som antakelig betyr mest for meg :) Fikk den i 20årsgave :D:love: Men jeg er en ganske takknemlig sjel, så om det er strikka ullsokker, penger eller andre småting så blir jeg ganske glad så lenge det var tiltenkt meg i utgangspunktet :joyful: Pakker er å åpne uansett :D:D:D:blush::shy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hest i julegave som 13-åring (var planlagt og ikke en overraskelse, men likevel), det var stas det:D

Ellers syns jeg gaver det ligger en tanke bak er det beste. F.eks i fjor da kjæresten donerte penger til WWF i mitt navn, på eget intiativ. Søte kosedyr, selv om jeg er 24, varmer også hjertet:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle julegavene jeg har fått i løpet av livet tror jeg speilreflekskameraet er det som har blitt brukt aller mest, og som jeg fikk for 5-6 år siden tror jeg. Det har vært en stor del av mange flotte minner fra både reiser og fra tiden jeg bodde i utlander.

Fikk Skyrim til jul i år forresten, kan se ut som at det tar igjen kjære Nikon rimelig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke peke på noe spesielt. Men hver jul når jeg var liten fikk jeg en ny leketraktor i størrelse 1:32, som oftest fendt, fra fabrikanten siku. Har på video8 kassett fra jeg pakker opp en som kid, og makan til fornøyd kid skal du lete lenge etter:D haha:) Har fremdeles en ERTL ford stående på hylla sammen med dåpsgaver, første skoene osv:)

[ATTACH]80155[/ATTACH]

Oppvokst på gård, i sandkassa:LOL:

post-4912-14440913158585_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke peke på noe spesielt. Men hver jul når jeg var liten fikk jeg en ny leketraktor i størrelse 1:32, som oftest fendt, fra fabrikanten siku. Har på video8 kassett fra jeg pakker opp en som kid, og makan til fornøyd kid skal du lete lenge etter:D haha:) Har fremdeles en ERTL new holland stående på hylla sammen med dåpsgaver, første skoene osv:)

[ATTACH]80155[/ATTACH]

Oppvokst på gård, i sandkassa:LOL:

Enn om du fikk en i år da?:)

Fikk ett vevd armband med navnet mitt i (har dobbeltnavn og alle sånne navnegreier ha heller aaaaldri mitt navn) av den beste venninna mi for over 20 år siden. Siden den gang var vi ikke på talefot i sikkert 15 år før vi endelig skværa opp her i fjor høst. Men armbåndet har jeg hatt hele tiden og brukt masse. Har ikke engang mista det slik jeg pleier å gjøre med tingene mine =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...