Gå til innhold

Beste (jule)gaven du har fått?


Titanium

Anbefalte innlegg

Man kan se på det på to forskjellige måter, hvis den beste gaven er noe en fortsatt har glede av, så er de hjemmestrikkede ullsokkene jeg fikk av grandtante Turid for 7 år siden den beste gaven jeg har fått. Men hvis den beste gaven er en som skiller seg ut og gjerne er litt dyrere enn de andre, så må det være Istanbul-turen jeg fikk av moren min for 5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gyngehesten som lå og ventet under treet for snart 20 år siden. Husker fremdeles spenningen og gleden når jeg pakket opp den store esken. Tror den ble brukt i nesten 4 år før den begynte å falle fra hverandre. :giggle:

Har min enda, står i stua til pynt. Fikk den til jula 88. Husker enda at jeg pakka den opp =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg alltid får masse fine gaver, og jeg blir alltid glad og fornøyd, men spesielt to gaver skiller seg ut. Det ene var en julegave for en del år siden, totalt uventet, biografien til min favorittfotballspiller Robert Pires, da begynte jeg å gråte. Den andre var en bursdagsgave da jeg ble 20, et bilde av meg, søstra mi og hunden min pent innrammet. Hunden hadde dødd litt over et år tidligere, og kortet som fulgte med gjorde meg så rørt at jeg begynte å grine da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker faktisk ikke å gå gjennom år på år med julegaver i harddisken på denne treige greia (hodet mitt), så jeg slenger med en av årets absolutte favoritter:

[ATTACH]80325[/ATTACH]

OWOPPII, roosa Kari Traa superundertøy! :D

For ikke å glemme beistet av en dockingstasjon jeg plutselig har stående ved TVn, den var jo også helt okei :whistle:

Men herregud, jeg elsker alt jeg får, jeg! Ullsokker, kondomer (spøkefulle familiemedlemmer :roflmao:), cash eller whatever. Så lenge noen bryr seg nok om meg til å ville gi meg en gave, er jeg kjempefornøyd! :happy:

GOD JUL fitnessbloggen, for n-te gang! :D

post-6653-1444091329948_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en fantastisk god skibukse av kona. Har allerede vært i flittig bruk under snømåkinga her. Har 70 centi snø...

Ellers fikk jeg et glass med hjemmelagde julekaker av yngste nevøen min. Nå er jeg ikke så glad i akkurat ned typen julekaker, sandnøtter og spiser ikke sukker eller mel, men herregud, de var gode! Ekstremt gode faktisk. Hører med til historien at han er 11 år og gjorde alt selv.

Whisky-bok med reisetips for Skottland, Irland, Kentucky og Japan, samt en flaske skikkelig champagne står også høyt på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Den beste julegaven jeg har fåttvar et par ullsokker jeg fikk av pappa. Han lå kreftsyk på isolat med døden rett rundt hjørnet, men hev seg likevel i en rullestol ut i gangen for å kjøpe julegaver til meg og broren min rett før han døde, og satt i nesten to timer for å skrive kort der det stod "god jul, hilsen pappa". Han døde 16. desember, og det er deffinitivt den beste gaven jeg har fått, min verson av "tanken som teller".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...