Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du synes er fint å se på en GUTT/MANN!!!


Roger Arrow Dahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nippelen? :p

Har dessverre tatt ut piercingen jeg fikk på tequilafylla i fjor. Angrer jeg på at jeg tok den ut? Litt. Men jeg vet ikke helt hvorfor.

For å bidra litt til emnet kan jeg gi mine egne betraktninger: Jeg hater bukser med "trykk". Typisk saggebukser som ser ut som om de falt av lastebilen, ble overkjørt og kastet maling på. Spaar meg.

Spar meg også for gensere som prøver å late som om de er et eller annet fotballag established i attenhundre-og-brødmangel, universitet eller hva. Generelt lite begeistret for alt med trykk fra Jack & Jones og Co.

EDIT: EH, jeg er i feil tråd.

For å faktisk bidra: Klær som sitter inntil kroppen, men ikke for mye. Er du normalt bygd, ikke gå med flagrete klær. Utnytt kroppsformen. Bukser fra Lee, Levi's osv som inneholder 2% elastan er gode alternativer for de av dere som faktisk har litt kjøtt på beina og rumpa. Fornøyd med de selv etter at jeg måtte ta litt grep når halve garderoben melder pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my, det er så mye. DRESS :) Og da snakker vi ikke dressjakke og dongeribukse.... Eller som jeg har nevnt før; Nike treningsbukse :D Haha

Må bare legge til noen kriterier for at det skal være fint: Dressen må sitte ordentlig, og kraven på skjorta skal være innenfor jakka. Og helst ikke svart dress, hvit skjorte og svart slips utenom begravelser :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...