Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du synes er fint å se på en GUTT/MANN!!!


Roger Arrow Dahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Fitnesss

Dress!! Men liker også ordentøige sportsklær type peak preformans utebukse med en litt trang superundertøy genser, nå på denne kalde årstiden er vell det greit som casual outfit? Det absolutt verste er et tynt, loete svettebånd rund hodet og to harry svettebånd på håndleddene med en eller annen fotball logo, ser ut som man har fått det i et donald duck blad.. huff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi meg en mørk dongeri bukse med en svart litt tight (IKKE FOR TIGHT) tynn genser!! Gjør det rema1000, enkle er ofte det beste.

Så er det såklart helt ok+ med skitne guttemenn som kommer hjem fra jobb i arbeidsklær.

UNIFORM, BUNAD!!!

Er du brun!? Hvit tskjorte og mørke dongeribukser.

Dette blir for mye. Too meny mental pictures. Jeg orker ikke mer.

Nå angrer jeg på at jeg har sluttet som mekaniker og begynt på kontor :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du bruke dressbukse og skjorte. Nok casual men samtidig pent nok, og ikke overkill i dagliglivet som dress er:p Det funker like godt som tilgrisa hender nede i en motor ;)

Godt å høre. Aller helst vil jeg gå i joggebukse på jobb, men da blir jeg den eneste og det er jo litt kjipt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bruke dressbukse og skjorte. Nok casual men samtidig pent nok, og ikke overkill i dagliglivet som dress er:p Det funker like godt som tilgrisa hender nede i en motor ;)

Haha, det der minte meg på at det faktisk var jeg som skifta til sommerdekk på bilen til x'en... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Oh my, det er så mye. DRESS :) Og da snakker vi ikke dressjakke og dongeribukse.... Eller som jeg har nevnt før; Nike treningsbukse :D Haha

Hva synes du om gutter som går i dress til vanlig, jeg tenker i hverdagssituasjoner og ikke på byen. Virker det "try-hard" eller er det stilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om gutter som går i dress til vanlig, jeg tenker i hverdagssituasjoner og ikke på byen. Virker det "try-hard" eller er det stilig?

Hvis man har en jobb der det er vanlig å gå med dress så er det greit, men å gå med dress hver dag bare for å gå med dress synes jeg blir litt overdrevet :p Men det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...