Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 måneder på diett og nå jobber jeg bare med å vedlikeholde resultatet:) (6-7 kg ned og fra fettprosent på rundt 30 til 18,5-målt på forskjellige maskiner da så det tallet er ikke nødvendigvis superpålitelig:) )

BLÆÆÆH!!

Er vel mer eller mindre på diett hele tiden, har noen uker innimellom hvor jeg spiser litt mer - egentlig mest fordi jeg blir drita lei av å alltid tenke over kostholdet, men også fordi det er bra å slippe seg løs litt.

Annonse

Jeg har ikke vært på diett en eneste dag. Jeg har derimot prøvd å legge om kostholdet litt, hovedsaklig ved å kutte ned på brusdrikking og holdt lørdagsgodiset til nettopp lørdagen siden ... februar.

18-20 uker kutt, med påfølgende 6-8 uker gradvis carb.load for å danne nytt metabolsk grunnlag å kutte i fra. Repetert denne syklusen gjennom hele 2012. Why? Ønsker så lav fettprosent som overhodet mulig, men ivareta prestasjon og styrke.

Annonse

Gått på diett med Børgis i 6 måneder. Nå har jeg bestemt meg for at jeg spiser 60g fett på treningsdager, 80g fett på hviledager også spiser jeg meg komfortabel mett på karb i siste måltid - hver eneste dag. Prøver å se om jeg dermed slipper å veie maten så mye. For meg er matvalg alfa omega.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...