Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror spesiellt mange betas også lider under det faktum av at jenter tilsynelatende har problemer med å si ting rett ut innimellom, at de foretrekker at gutter,som er notorisk dårlige til å lese mellom linjene, nettopp skal gjøre det og "ta et hint", noe som bare produserer mer lidelse da gutter ikke funker til annet enn å si ting rett ut.

Moralen? Si ting sånn som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh. Etter å ha lest denne tråden har det gått opp for meg at jeg kjenner utrolig mange betas. Jeg har bare i alle år kalt de psychofucks.

Har et eksempel fra senest i dag, fra en fyr som har prøvd de siste 5 årene. Jeg mener, give it a break, it ain't gonna happen...

Evt så bare prøver han seg for the lulz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå forstår jeg ikke mer av denne samtalen.

Men jeg kan avsløre at jeg desverre ikke var the lucky one:banghead:

Longstoryshort, det vil neppe kvalifisere deg til alpha. Er du i utgangspunktet nødt til å spørre, er jeg redd jeg har dårlige nyheter til deg;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Longstoryshort, det vil neppe kvalifisere deg til alpha. Er du i utgangspunktet nødt til å spørre, er jeg redd jeg har dårlige nyheter til deg;p

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...