Gå til innhold

Favoritt proteinpulver?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder meg til Optimum Casein. Noen ganger blander jeg det med Optimum Whey for å få "Myo"-blandingsforholdet ;) Fungerer som gull og er rimelig. Smaker ganske godt også, men tar ikke feil av det og milkshake, for å si det slik :p

Edit: Hva kommer det av at "alle" bare snakker om myse her? Er ikke vi kasein-tilhengere like kule? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til Optimum Casein. Noen ganger blander jeg det med Optimum Whey for å få "Myo"-blandingsforholdet ;) Fungerer som gull og er rimelig. Smaker ganske godt også, men tar ikke feil av det og milkshake, for å si det slik :p

Edit: Hva kommer det av at "alle" bare snakker om myse her? Er ikke vi kasein-tilhengere like kule? :p

Jeg har kasein..sånn rett før leggetid. Smaker ikke godt - synes jeg :p Det er jo ikke like ille som BCAA (eller, det nærmer seg ikke en gang..men den er ikke noe å glede seg til, slik som andre kan være:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er den dyreste og beste proteinet uten tvil Whey Protein Isolat fra Proteinfabrikken, mmm smaker godt:) men dette bruker jeg kun etter trening, ellers har jeg Whey Tech Banan fra Proteinfabrikken som favoritt som jeg bruker morgen, kveld og ellers på dagen. Dette smaker også veldig godt.

Jeg har hørt så mye forskjellig, men en del personer jeg har pratet med sier at Proteinfabrikken sitt pulver ikke er så bra. Hva er det som gjør at de ikke skal være så bra, jeg ser jo folk her bruker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saftprotein:

Whey Cooler Lemon Ice Tea - Jævlig.:sick:

Whey Cooler Rasberry - Godt, men veldig søtt.

Shakes:

Qnt Metapure Jordbær - Jævlig, kunstig og alt for søt smak.:sick:

Qnt Metapure Sjokolade - Greit, men jeg drikker det ikke.

Gold Standard Whey jordbær - Nei takk.

Nutrisport 90+ vanilje - Noe av det verste jeg har smakt.:sick:

PF Whey Tech sjokolade - Greit, men jeg drikker det ikke.

Matlaging:

Whey Gourmet Banan/Jordbær - Greit, men duger bare til f.eks pannekakerøre.

Whey Gourmet melkesjokolade - Godt.

Whey Gourmet Cappucino - Jeg liker ikke kaffe, så jeg bør strengt tatt ikke si noe.

Dalblads Bakepro - Lite ettersmak, greit.

Alt i alt. Jeg spiser heller mer kjøtt og tyr til eggehvitedunkene fra Prior. Vi får se om Myoprotein kan tilfredstille den kresne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whey Cooler Peach Punch <3

Selvfølgelig er det bare saftproteinene jeg liker så langt.. har i alle fall lært meg at alt jeg har prøvd med smak av sjokolade, kaffe-et-eller-annet eller vanilje = shit. Er alltid svett (doh) og småkvalm etter trening, så denne shake-greia sliter jeg med å få ned uten å nesten brekke meg.

I mangel på både mat og pulver (og penger) forrige søndag hadde jeg ikkeno proteinholdig å putte i meg etter trening utenom bakepro-shake. Skjer ikke igjen, foråsidetsånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha haugevis av halvfulle bokser stående..Gimme!

Og vel så det! Noe har dog gått rett i søppelkassen. Feks 3kg med vaniljeproteinpulver (nutrisport 90+).. Det unner jeg ikke min verste fiende å smake :p

Skulle ønske det kunne lages proteinpulver med godterismak ala kreatinpulveret fra Lindas Gym. *Sikle* :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så jævlig med proteinpulver, spis kjøtt og fisk istedenfor. En viktig grunn til at jeg tar proteinpulver er at jeg liker det - men så har årevis med omtrent kun grønnsaker og kjøtt satt sine spor i mine smaksløker.

Hovedgrunnen til at jeg bruker pulver er fordi jeg lever det lutfattige studentlivet, og de fleste rene fisk-, fugl- og kjøtt-produktene er så dyre at det ville svidd i lommeboka om jeg skulle fått i meg hele proteinbehovet på bare det. Ellers tror jeg helt ærlig jeg hadde latt være :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så jævlig med proteinpulver, spis kjøtt og fisk istedenfor. En viktig grunn til at jeg tar proteinpulver er at jeg liker det - men så har årevis med omtrent kun grønnsaker og kjøtt satt sine spor i mine smaksløker.

Men et proteinpulver kan være et verdifullt tilskudd når appetitten/magen streiker for å få i seg det man trenger. Proteinrik mat er selvfølgelig best, men noen ganger kan det være greit å ha noe annet å ty til...Jeg er fryktelig glad i sjokolademelk, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å finne noe :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...