Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er disse no særlig bedre enn feks atkinsbarer? Tittet kjapt på chocolate og peanutbutter som hadde 15g prot på en 60g bar.

De jeg har kjøpt har 20 gram protein i 60g bar :) Når det gjelder innholdsfortegnelse er den også mye kortere på Questbarene, er få ingredienser i forhold til Atkins sine. Ser blant annet at den ene Atkinsbaren jeg kikket på inneholder palmeolje og maltitol(som jeg får vondt i magen av).. Questbarene inneholder sukrealose som søtning + en plante som gir søtsmak (Lo Han Guo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har kjøpt har 20 gram protein i 60g bar :) Når det gjelder innholdsfortegnelse er den også mye kortere på Questbarene, er få ingredienser i forhold til Atkins sine. Ser blant annet at den ene Atkinsbaren jeg kikket på inneholder palmeolje og maltitol(som jeg får vondt i magen av).. Questbarene inneholder sukrealose som søtning + en plante som gir søtsmak (Lo Han Guo).

Jeg kjøpte en pakke med Coconut Cashew fra Bodypower og synes de var veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd ut walden farms chocolate dip? Vurderer å bestille den..

Ja. Pføy! Smaker hvertfall IKKE sjokolade. Veit ikke helt hva det smaker, men det er ikke spesielt digg. :p Usj, grøsser ved tanken på å spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je

Noen som har prøvd ut walden farms chocolate dip? Vurderer å bestille den..

jeg har ikke prøvd dippen, men sjokoladeSAUSEN synes jeg er kjemegod! :) hvis man prøver å tenke at det er vanlig sjokoladesaus (aka den man har på is) synes jegden smaker helt likt! og er DØDSgod på havregrøt som er kokt til en tjukk klump <3 og veldig god på alt annet egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sjokoladedipen i posten i dag.. Hadde sjokoladesyrupen fra før og syns i grunn den var god. Smaker naturligvis ikke helt som sjokolade, da det er en litt sur ettersmak. Men hvis man er forberedt på det, så smaker det godt. Sjokoladedipen smakte helt likt som syrupen, bare at det var tykk konsistens, så jeg syns den var veldig god:) Karamelldipen var også god, men samme ettersmak som på de andre;) Forøvrig er dressingene jeg har smakt veldig gode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik! jeg har fått brev fra posten om: Melding om ankommet ufortellet sending.

Hva skal jeg gjøre?

Betyr det at den ligger på posten, men jeg på ut med 120 kr for å få den ut?

120 til posten + moms på verdien av pakka. Bare å dra til ditt lokale postkontor og betale ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du selv opplevd det?

Men må jeg ta med kvittering på bestillingen min? Det stod det på papiret, hvis jeg forstod det riktig..

Ta det med for sikkerhetsskyld du.

Jeg har ikke pleid å måtte ta det med for de gangene det har skjedd har tollen åpnet pakke og sett på vedlagt kvittering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je

jeg har ikke prøvd dippen, men sjokoladeSAUSEN synes jeg er kjemegod! :) hvis man prøver å tenke at det er vanlig sjokoladesaus (aka den man har på is) synes jegden smaker helt likt! og er DØDSgod på havregrøt som er kokt til en tjukk klump <3 og veldig god på alt annet egentlig :)

Jeg fikk sjokoladedipen i posten i dag.. Hadde sjokoladesyrupen fra før og syns i grunn den var god. Smaker naturligvis ikke helt som sjokolade, da det er en litt sur ettersmak. Men hvis man er forberedt på det, så smaker det godt. Sjokoladedipen smakte helt likt som syrupen, bare at det var tykk konsistens, så jeg syns den var veldig god:) Karamelldipen var også god, men samme ettersmak som på de andre;) Forøvrig er dressingene jeg har smakt veldig gode!!

Snakker dere om det samme her? :p Saus og syrup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker dere om det samme her? :p Saus og syrup

Ja, det gjør de. Walden farms fører to ulike sjokoladeprodukter. En "chocolate syrup" (som på norsk ofte omtales som sjokoladesaus fordi det ligner akkurat på det) og en "chocolate dip" (som har en fastere "sjokoladepålegg-konsistens").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...