Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen anbefalinger på dressinger ? Har nå prøvd bacon ranch , ranch og honey dijon. Synes ikke noen av dem var noe særlig:unsure: smaken var sterk / stram.. iafl den honey dijon dressingen, hadde hørt så mye skryt om den og mekka meg den gode kyllingsalaten, tok litt på men måtte kaste hele greia:cry: Skjønner virkelig ikke hvordan folkkan synes den er god:confused:

MEN jeg har veldig lyst på en dressing , iogmed at jeg ikke er noe særlig faan av grønnsaker fra før av.. Om noen har flere forslag enn disse så skrik ut!!

Jeg ble også skikkelig skuffa over disse dressingene :mellow:

Vanligvis så spiser jeg alt, men disse kommer jeg ikke til å kjøpe igjen..

Syns mye av iHerbtingene smaker veldig snodig. Tok helt av med shopping i begynnelsen, men handlelista mi har blitt veldig kort etter at jeg har prøvd ut en hel masse.

Har også hørt masse skryt av krydderene som blir solgt der.. De lukter kjempe godt, men smaker nesten ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også skikkelig skuffa over disse dressingene :mellow:

Vanligvis så spiser jeg alt, men disse kommer jeg ikke til å kjøpe igjen..

Syns mye av iHerbtingene smaker veldig snodig. Tok helt av med shopping i begynnelsen, men handlelista mi har blitt veldig kort etter at jeg har prøvd ut en hel masse.

Har også hørt masse skryt av krydderene som blir solgt der.. De lukter kjempe godt, men smaker nesten ingenting.

Helt enig.. Blir fort lei og kvalm av alt det kcal frie...:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen gode triks for å få tak i iherbfolka? Kjenner jeg er noe irritert nå, jeg la inn en ordre på onsdag, som kjapt fikk opp på status att den var

"undeliverable, Addres Issue". Pengene er trukket fra konto, jeg har sendt de TRE eposter og spurt hva som er feil men det er ikke noe svar å få. Har brukt både epost og kontaktskjemaet på siden dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd at "Now Foods, Super EPA, Double Strength" har blitt stoppet i tollen? Fikk brev om at dette var et legemiddel, og jeg måtte dokumentere hvorfor jeg skulle ha dette inn i landet! Dette er vel bare fettsyrer?

Jeg bestilte LIPO 6, og det kom heller ikke gjennom.... Vet om andre som har bestilt det og fått gjennom uten problemer. Tror det er litt ymse av hva som kommer gjennom :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I need help :eek:

Jeg hadde tenkt å bestille fra Iherb.. det ble tilsammen

Sub total: $42.85 (€33.42)

Savings: $2.95 (6.4% )

Shipping Weight: 22.61 lbs (10.26 kg)

DHL - International $58.53

Usually Takes 2-6 days, with tracking number

Pls. don't use P.O. (Postal) Box address

Extra discount if subtotal is over $80.00!

Tar jeg mindre bestillinger blir det..

DHL-Global.gif

International Airmail $6.00

Orders up to $80.00, and 4 pounds (1814 grams)

Takes 1-4 weeks, 10 days to Europe and Pacific

Very Reliable, But No Tracking.

April Special: Free for orders over $40.00!

Det jeg lurer på er om jeg skal bestille opp til 80 dollar og få den ''Extra discount'' eller om jeg bør ta mindre bestillinger, slik at jeg kan få ''international airmail'' til 6 dollar per frakt..

? Hva blir billigst

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I need help :eek:

Jeg hadde tenkt å bestille fra Iherb.. det ble tilsammen

Sub total: $42.85 (€33.42)

Savings: $2.95 (6.4% )

Shipping Weight: 22.61 lbs (10.26 kg)

DHL - International $58.53

Usually Takes 2-6 days, with tracking number

Pls. don't use P.O. (Postal) Box address

Extra discount if subtotal is over $80.00!

Tar jeg mindre bestillinger blir det..

DHL-Global.gif

International Airmail $6.00

Orders up to $80.00, and 4 pounds (1814 grams)

Takes 1-4 weeks, 10 days to Europe and Pacific

Very Reliable, But No Tracking.

April Special: Free for orders over $40.00!

Det jeg lurer på er om jeg skal bestille opp til 80 dollar og få den ''Extra discount'' eller om jeg bør ta mindre bestillinger, slik at jeg kan få ''international airmail'' til 6 dollar per frakt..

? Hva blir billigst

?

Du bør bestille slik at det blir under 200 NOK eks. frakt. Hvis ikke kan du risikere å måtte betale mva og toll, og da blir varene litt dyrere enn du hadde tenkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid pleier leveringer fra Iherb ta? Bestilte 8.april, og har enda ikke fått noe:( Er redd det har blitt stoppet i tollen eller noe, til tross for at det var godt under 200,-. Vil ha betakarotenen min nååå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tid pleier leveringer fra Iherb ta? Bestilte 8.april, og har enda ikke fått noe:( Er redd det har blitt stoppet i tollen eller noe, til tross for at det var godt under 200,-. Vil ha betakarotenen min nååå:p

Hvis de er stoppet i tollen pga innførsel av ulovlige varer vil du får brev fra tollvesenet om dette. Alternativene du har da er enten å destruere pakken eller sende den tilbake - og la iherb prøve på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er stoppet i tollen pga innførsel av ulovlige varer vil du får brev fra tollvesenet om dette. Alternativene du har da er enten å destruere pakken eller sende den tilbake - og la iherb prøve på nytt :)

Tror ikke det er ulovlig. Får håpe jeg ikke får noe brev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. FIkk fire pakker miracle noodles i posten i dag (alovera konsentrat+spirulina+chlorella).

Første gang jeg prøver det og nå er det virkelig diettfest:)

Kunne du sagt ifra hva du syns om Miracle Noodles'n etter du har prøvd den..? :) Veldig nyskjerrig på dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...