Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det maca pulveret. Det smaker mildt sagt IKKE godt alene, i te osv slik som de anbefaler på pakken (smaker brent), men merker det ikke i smoothie, blandet sammen med peanøttsmør/sjokodip/kesam osv.

Jeg har prøvd makapulver, og det smaker dritt :p var overkommelig om jeg hadde det i proteinshaken..

Blir spennede å se. Tenkte egentlig på å blande i smoothie eller proteinshaken. Noen som har erfaring med annen "supermat"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat lagt inn 2 bestillinger. Tok en via UPS og en via airmal. Orker ikke vente 1-4 uker på begge pakkene:p

Hekta på iherb?

Jeg sitter her og lage ønskelister i hytt og pine.. Leter gjennom alle kategoriene etter nye ting.. xD Har SÅ lyst til å bare blåse hele stipendet på kule awesome ting på iherb... Jeg kan overleve en måned på bare proteinpulver, sant?

UPS, hvor dyrt var det i forhold til airmail`? (gidder ikke sjekke selv xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og lage ønskelister i hytt og pine.. Leter gjennom alle kategoriene etter nye ting.. xD Har SÅ lyst til å bare blåse hele stipendet på kule awesome ting på iherb... Jeg kan overleve en måned på bare proteinpulver, sant?

UPS, hvor dyrt var det i forhold til airmail`? (gidder ikke sjekke selv xD)

Dyrt :p Ca 25-26 dollar vs 6 dollar. Men du venter 5-6 dager vs 1-4 uker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BCAA er vel fullt lovlig, så det burde ikke være noe problem?

BCAA er helt ok, men Xtend BCAA inneholder for høye B6 doser til at det er lovlig solgt i Norge og kan derfor bli stoppet. Er mange slike stacker som har for høye doser av B6, så sjekk dette ut om en vil være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor testet jeg to forskjellige fraktmåtder, for å se hvor lang tid det eeegeentlig tar med den billige. (Ja, jeg vet at det kan variere fra gang til gang..)

Tror ikke det er noe fasitsvar på hvor lang tid det tar. Jeg har bestilt med international shipping før, men det har vært variabelt hvor lang tid det tok før den kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]10802[/ATTACH]

Her er varene jeg handlet på IHERB og GYMGROSSISTEN. Shaker, BCAA kapsler, Fiskeolje(CLA), Spirulina pulver, Cocosa, Atkinson barer og grønn te.

Shakeren er fantastisk med et rom til kapsler og et rom til pulver.:thumbsup:

Merker ikke så mye virkning av kapslene enda. Men absolutt greit med litt tilskudd når jeg trener så mye.

Cocosa er jo fantastisk. Den er jo snart tom
:D

Atkinson barene smakte HIMMELSK,
;)
Kommer ikke til å kjøpe det så ofte. Blir bare at jeg spiser for å spise!
:huh:
Kjenner ikke behovet for sjokolade lengre slik som før. Men skal jeg kjenne det så skal det sies at de smaker akuratt som sjokolade!

Den grønne teen var ikke så veldig god, Så den blir vel liggende!
:(

post-2263-14440832871562_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BCAA er helt ok, men Xtend BCAA inneholder for høye B6 doser til at det er lovlig solgt i Norge og kan derfor bli stoppet. Er mange slike stacker som har for høye doser av B6, så sjekk dette ut om en vil være på den sikre siden.

Se der ja! Trodde jeg hadde lest det en plass. Hva er lovlig dose B6 da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt :p Ca 25-26 dollar vs 6 dollar. Men du venter 5-6 dager vs 1-4 uker :p

Jeg tok den billige og fikk det i løpet av en uke :) Men jeg delte det opp sånn at alt var under 200 kr for tollvesenets sin del også så det ikke ble stoppet der. Har fått det så kjapt fire ganger på rad nå så ser ut til å funke da altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen av mine anbefalinger (hentet fra min iHerb-guide):

Nature's Answer, Liquid Omega-3, Deep Sea Fish Oil EPA/DHA

480ml fiskeolje for bare $15,95. Gir 650mg EPA og 450mg DHA pr. teskje.

NTA-26137-0.jpg

Madre Labs, CocoCeps Powder

225g "Rett-i-koppen" kakaopulver for $11,17. Den har ganske høyt kakaoinnhold, og dermed lite karbohydrater. Ha oppi litt flytende Stevia og pisket krem, så blir smaken veldig god!

MLI-00215-0.jpg

Walden Farms, Thousand Island Dressing

355ml dressing for $3,39. Dressing uten karbohydrater!

WAL-33102-1.jpg

Organic by Nature, Pure Planet, Best of Greens

150g pulver for $18,33. Dette produktet inngår i begrepet "supermat", fordi det blant annet inneholder organisk hvetegress, alfalfaspirer, byggress, spirulina, chlorella. Alle disse Pure Planet-produktene jeg nevner på denne siden kan for eksempel tilsettes i en skogsbærsmoothie med gresk yoghurt, fløte og kokosolje.

OBN-52703-4.jpg

Organic by Nature, Pure Planet, Aloe Vera, Concentrate 40x

125ml for $22,19. Dette går også som "supermat", da Aloe Vera inneholder over 200 naturlige virkestoffer som aminosyrer, enzymer, mineraler, mono- og polysakkarider, antioksidanter og vitaminer. Aloe Vera bidrar til å styrke immunforsvaret og har betennelseshemmende effekt. Denne flasken inneholder altså konsentrert Aloe Vera; det holder med én teskje pr. dag!

OBN-87040-0.jpg

Now Foods, Certified Organic Walnuts, Raw Halves and Pieces

340g for $8,85.

NOW-07074-4.jpg

Now Foods, Soy Protein Isolate

907g for $19,11. Kona tar ekstra protein, og denne er et veldig billig alternativ. Det kan jo diskuteres om soyaproteinisolat er det beste proteinet å innta, men den fungerer nok helt greit.

NOW-02152-0.jpg

Now Foods, Calcium & Magnesium

250 tabletter for $11,46. Billig og bra kosttilskudd!

NOW-01272-0.jpg

Naturade Meal Replacement, Chocolate

540g for $10,36. Kona bruker Herbalife-shake, men dette er et bra alternativ til måltidserstatteren fra Herbalife (shake Formula 1) til en tredjedel (!) av prisen. Denne inneholder omtrent det samme som måltidserstatteren fra Herbalife.

NAD-02317-2.jpg

Organic by Nature, Pure Planet, Amla-C Plus

114g pulver for $11,49. Supermat: se detaljer.

OBN-86410-2.jpg

Now Foods, Completely Kissable Lip Balm, Peppermint

Gratis! Dette er en av varene som iHerb tilbyr gratis ("Freebies") når du bestiller produkter fra dem. Jeg legger alltid til denne i min handlevogn, så nå har jeg et lager av disse hjemme. Og det viktigste er jo selvfølgelig at den er kyssbar! Hehe… icon_smile.gif

NOW-07752-2.jpg

Kokosoljer

Den første er Extra Virgin med naturlig smak av kokos, mens den andre er med nøytral smak. Denne oljen kan brukes til alt: steking, baking, smoothies m/m. Kun fantasien setter grenser.

kokosolje.jpg kokosolje2.jpg

Omega 3

Bra som EPA/DHA-kilde. I Norge bør vi innta omega 3 som kosttilskudd på grunn av alt for høyt inntak av omega 6 gjennom kosten. Denne er en grei løsning dersom du kun ønsker å innta omega 3 som kosttilskudd uten omega 6.

omega3.jpg

Probiotika

30 milliarder lactobacillus- og bifidobacterium-bakterier pr. kapsel.

probiotika.jpg

Eggeerstatningspulver

Kona er allergisk mot egg, så da er dette pulveret kjekt å ha når man for eksempel skal lage lavkarbobrød, lavkarbovafler eller liknende.

eggepulver.jpg

Marokkansk mint-te

Denne teen fikk jeg gratis fra iHerb, og den var veldig velsmakende!

mint-te.jpg

Mandelmel

Dette mandelmelet er ikke fettredusert, noe som bare er en fordel for oss lavkarboentusiaster. På grunn av dette (samt prisen) bruker vi heller denne typen enn mandelmelet fra Funksjonell Mat.

mandelmel.jpg

Fiberhusk

Fiberhusk har bindende egenskaper i bakverk, og denne er et flott og billig alternativ til det du får kjøpt i Norge.

fiberhusk.jpg

Sukrin

Det sier seg vel selv hvorfor vi liker denne? icon_smile.gif

sukrin.jpg

Paranøtter

Gode, sunne paranøtter!

paran%C3%B8tter.jpg

Syltetøy

Usukret bringebærsyltetøy (kun med naturlig innhold av sukker). Veldig godt! 12-13g karbo pr. 23g (matskje).

bringeb%C3%A6rsyltet%C3%B8y.jpg

Atkins-barer

Atkins-barer har kun 1g sukker (som påvirker blodsukkeret). Resterende karbohydrater (fiber og sukkeralkohol) påvirker ikke blodsukkeret i nevneverdig grad.

kokos.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...