Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, jeg ble kjempeglad når jeg oppdaget denne iherb-tråden!! Hurra, jeg elsker iherb! :D Her er noen av mine favoritter;

- Walden Farms kalorifri sjokoladedip

- Walden Farms kalorifri karamelldip

- Whey Design proteinpulver med sjokoladesmak

- Country Life proteinpulver med vaniljesmak

- Steviapulver med sjokoladesmak

- Fifty 50 sukkerfritt syltetøy (jordbær, bringebær)

- PB2 pulverisert peanøttsmør

- Navitas Naturals kakaopulver

- Navitas Naturals kakaonibs

- Navitas Naturals, Trial Mix, goji, mulberry & golden berry

- Smaksessenser fra Frontier Natural (vanilje, kokos, kaffe, smør, sjokolade)

- MRM, BCAA +G

- Så og si alle Atkinsbarene

- Så og si alle Yogi-teene og Pukka-teene

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dere kan anbefale som er "snille mot magen"? av proteinpulver, og gjerne med smak. For min del betyr det lite søtning, ikke noe soya eller hemp. Har betilt n egg-white protein, men den blir kun brukt til baking, litt kjedelig å drikke for seg selv :p Kan kanskje spice den opp med litt kakaopulver og sukrin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen dere kan anbefale som er "snille mot magen"? av proteinpulver, og gjerne med smak. For min del betyr det lite søtning, ikke noe soya eller hemp. Har betilt n egg-white protein, men den blir kun brukt til baking, litt kjedelig å drikke for seg selv :p Kan kanskje spice den opp med litt kakaopulver og sukrin?

Jeg har tidligere vært mye plaget med magen, men prozyme funker veldig fint for meg :) Smaker veldig bra også, spesielt jordbær og banan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine siste bestillinger som inneholder en del ting jeg ikke har bestilt før. Stevia-dråpene, sukrinen og andre absolutte nødvendigheter har jeg allerede så da kunne jeg slå meg litt løs med noen uprøvde ting ;)

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

HSF-00193-0.jpg HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie, 14.7 oz (418 g) (HSF-00193)

Status: ShippedOut

1 X $13.83

$13.83

STE-80002-1.jpg Stevita, SteviaDent, Cinnamon, 12 Pieces (STE-80002)

Status: ShippedOut

2 X $1.42

$2.84

NNS-00152-2.jpg NuNaturals, NuStevia, Pure White Stevia Extract, 1 oz (28 g) (NNS-00152)

Status: ShippedOut

1 X $8.39

$8.39

STE-80000-1.jpg Stevita, SteviaDent, Chewing Gum, Peppermint, 12 Pieces (STE-80000)

Status: ShippedOut

3 X $1.42

$4.26

WAL-32444-1.jpg Walden Farms, Chocolate Dip, 340 g (WAL-32444)

Status: ShippedOut

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

NOW-06050-0.jpg Now Foods, Healthy Foods, Gluten Flour, 16 oz (454 g) (NOW-06050)

Status: ShippedOut

1 X $3.98

$3.98

BRM-02555-0.jpg Bob's Red Mill, Xanthan Gum, Gluten Free, 8 oz (1/2 lb) 226 g (BRM-02555)

Status: ShippedOut

1 X $11.09

$11.09

NOW-00322-0.jpg Now Foods, Natural Beta Carotene, 25,000 IU, 180 Softgels (NOW-00322)

Status: ShippedOut

1 X $16.56

$16.56

FRE-80001-1.jpg Special, Stevita, Samples Kit, 6 Pieces (FRE-80001)

Status: ShippedOut

1 X $1.99

$1.99

1 X $3.41

$3.41

Jeg kan bare ikke få sagt hvor mye jeg elsker iherb :D Søvnløse netter er virkelig farlig for meg, ender jo opp med alt mulig som jeg i gjerningsøyeblikket overbeviser meg selv om at jeg trenger.

Gleder meg til å prøve ut chocorite pulveret, sikler litt bare av navnet "fudge brownie". :) Kan forresten anbefale stevia tyggisen for de som har lyst til å begrense aspartam-inntaket litt (inneholder dog andre søtstoffer, men innbiller meg at det iallefall er litt bedre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, denne er jo mer eller mindre det samme som bakepro- og prisen er jo nesten like stiv som i norge.

Ellers er vell atkins bakemiksen kanskje ett alternativ, om man tåler gluten?

Hva med denne?

Bob's Red Mill, Baking Mix, Low Carb, 16 oz (453 g) til $4.86. Billigere enn BakePro og bedre anmeldelser enn Atkins sin bakemiks i alle fall

:)

Har ikke prøvd enda, men frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...