Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Quest proteinbar!

http://www.iherb.com/Quest-Nutrition-Protein-Bar-Apple-Pie-12-Bars-2-12-oz-60-g-Each/38475?at=0

Har både smakt brownies- og eplepaismaken. Nam nam! Liker at det er kort ingrediensliste og at den ikke inneholder sukkeralkoholer (som jeg får vondt i magen av).

Bestilte akkurat en pakke med disse(brownies), min første iherb-ordre!

Gleder meg :) Utrolig billig også, siden jeg fikk rabatt for første ordre endte det på 134 kroner med frakt, ca 12 kroner per bar ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte akkurat en pakke med disse(brownies), min første iherb-ordre!

Gleder meg :) Utrolig billig også, siden jeg fikk rabatt for første ordre endte det på 134 kroner med frakt, ca 12 kroner per bar ! :D

Gled deg! Nå har jeg også smakt smaken "berries", og det er kanskje en ny favoritt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey!

Da har jeg også bestilt ny pakke! Prøver meg på den strekkmerkegreia, og håper på positivt resultat :)

Har et par fra min tid som voksende ungdom som har sjenert meg i mange år :oops:

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

WAL-32555-1.jpg Walden Farms, Caramel Dip, 340 g (WAL-32555)

Status: ShippedOut 1 X $3.39 $3.39

ATK-07506-0.jpg Atkins, Endulge, Chocolate Coconut Bar, 5 Bars, 1.4 oz (40 g) Each (ATK-07506)

Status: ShippedOut 1 X $5.97 $5.97

NEL-12896-3.jpg Neocell, Super Collagen+C, Type 1 & 3, 250 Tablets (NEL-12896)

Status: ShippedOut 1 X $16.94 $16.94

I LOVE MY CARAMEL DIP! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dere bruker caramel dippen til?

SYKT lyst å bestille noe derifra nå, mye billig :)

Men tar ca ca lang tid før man får det?

Kommer an på leveringsmåten.

- DHL og UPS tar ca. 3 til 5 dager.

- Internasjonal shipping tar alt fra 2 til 6 uker....

Internasjonal shipping er vesentlig billigere, men har litt begrensninger på fraktvekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dip-bruk:

- dyppe frukt

- spise den med skje :p

- på pannekaker/vafler

- sammen med kesam/cottage cheese

- som pålegg på brød/knekkebrød m m.

- som kakeglasur

- som fyll i sjokolade/bakst

- smakstilsetning i baketing :)

Har riktig nok kun brukt caramel, men den er super! Har bestilt ny og den med sjokolade nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I handlevognen min har jeg varer for ca 50$, og tilsammen veier alt nesten 15ibs (6,7kg) :eek:

Dette er ting jeg vil ha, hvilken metode lønner seg? Vil jeg få noe rabatt siden jeg bestiller så mye? Eller må jeg dele opp i 200kroners pakker? Hva er prisen på toll uansett? :)

For enkelthetsskyld ville jeg delt opp i 200kroners-pakker. Vet ikke hvordan det er med toll, men det er i alle fall MVA og avgift til posten:

(pris+frakt)*1.25+120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt:

NOW-02455-0.jpg Now Foods, Nutritional Yeast Flakes, 10 oz (284 g) (NOW-02455)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $8.91

$8.91

NNS-00158-2.jpg NuNaturals, NuStevia, White Stevia Powder, 100 Packets, 3.5 oz (100 g) (NNS-00158)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $5.99

$5.99

NDL-00300-0.jpg Miracle Noodle, Angel Hair, Shirataki Pasta, 7 oz (198 g) (NDL-00300)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

2 X $2.38

$4.76

FRE-80001-1.jpg Special, Stevita, Samples Kit, 6 Pieces (FRE-80001)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $1.99

$1.99

$0.00

(Det nederste er en Freebie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det fri frakt uansett hvor tung pakken er bare det er under 200kr? eller må den veie under 3Ib?

Fri frakt er det ikke (med mindre de har noe spesialtilbud), men er pakken din under 4 lbs er frakten maks 6 dollar. Men toll/MVA slipper du unna om den er under 200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...