Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Litt OT men.. i de fleste protein bakst oppskriftene, blir mandelmel så og si alltid brukt. Jeg synes det alltid smaker tydelig av melet, er det noen andre mel dere kan anbefale å erstatte med?

Jeg bruker alltid (glutenfritt) havremel i bakeoppskrifter, synes det ikke gir noen spesielt markant smak. Har prøvd det som erstatning i oppskrifter som det i utgangspunktet skal være mandelmel, og det funker helt flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Err, fant ikke helt konkret svar. Tenker å bestille for første gang fra iHerb i dag. Men for å unngå mest mulig toll/moms og avgifter - er det best for meg å:

  • Bestille under 4 lbs og ta International Airmail som bare koster 6 USD og heller bestille flere runder?
  • Bestille under 200 kr og "International Shipping",dvs. nøyaktig? (så var forslag skrevet over).
  • Bestille for over 80USD og få rabatt/avslag med DHL-International.

Ikke stor erfaring med bestilling av produkter på nett, men forrige gang gikk jeg på en smell og fikk tollavgift og import lik prisen av selve plagget som liksom skulle være billig :p Litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Err, fant ikke helt konkret svar. Tenker å bestille for første gang fra iHerb i dag. Men for å unngå mest mulig toll/moms og avgifter - er det best for meg å:

  • Bestille under 4 lbs og ta International Airmail som bare koster 6 USD og heller bestille flere runder?
  • Bestille under 200 kr og "International Shipping",dvs. nøyaktig? (så var forslag skrevet over).
  • Bestille for over 80USD og få rabatt/avslag med DHL-International.

Ikke stor erfaring med bestilling av produkter på nett, men forrige gang gikk jeg på en smell og fikk tollavgift og import lik prisen av selve plagget som liksom skulle være billig :pLitt teit.

Personlig prøver jeg å holde meg under 200 kr og 1.8kg. Dette gjør jeg for å få billigst mulig porto og for å slippe mva + gebyr hos posten.

Kommer du først over 200kr, kan du godt dra på til 80USD for å i alle fall få litt rabatt på porto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en liten pakke idag

[ATTACH]9776[/ATTACH]

Atkins all purpose bake mix (50 g prot/27g karbs per 100g)

Erythritol (450 g sukrin til 40 kr)

Caramel dip fra Walden Farms -mmm kjempegod :)

måtte sjekke ut bakemiksen, har leitet etter noe bra og lage proteinpannekaker med der, digger reviews siden av den da:

5 reviews 4 norske og 1 amerikaner, tror de tjener litt på oss nordmenn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt inn to nye bestillinger i går..

Ble:

- Atkins nut chev,litt snickers aktig

- Maca powder, noen som har testet det?

- Walden farms, raspberry

- Kasi- Golean-crunch

Det var vel det hele :)

Jeg har prøvd makapulver, og det smaker dritt :p var overkommelig om jeg hadde det i proteinshaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt inn to nye bestillinger i går..

Ble:

- Atkins nut chev,litt snickers aktig

- Maca powder, noen som har testet det?

- Walden farms, raspberry

- Kasi- Golean-crunch

Det var vel det hele :)

Jeg har det maca pulveret. Det smaker mildt sagt IKKE godt alene, i te osv slik som de anbefaler på pakken (smaker brent), men merker det ikke i smoothie, blandet sammen med peanøttsmør/sjokodip/kesam osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...