Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Andre enn meg som har opplevd å ikke fått alt man har bestilt?

Jeg hadde bestilt BCAA og Jack3d, men i dag da jeg skulle hente posten så var det kunn BCAA i esken. Esken var ikke en gang stor nok for både BCAA og Jack3d, og samtidig står det på pakkseddelen at Jack3d både er bestilt og sendt. Den kommer vel ikke i en egen pakke?

Jeg har kontaktet iherb, men er det noe andre som har hatt dette problemet? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre enn meg som har opplevd å ikke fått alt man har bestilt?

Jeg hadde bestilt BCAA og Jack3d, men i dag da jeg skulle hente posten så var det kunn BCAA i esken. Esken var ikke en gang stor nok for både BCAA og Jack3d, og samtidig står det på pakkseddelen at Jack3d både er bestilt og sendt. Den kommer vel ikke i en egen pakke?

Jeg har kontaktet iherb, men er det noe andre som har hatt dette problemet? :(

iHerb pleier da å sende med større eske om varene er for store, så det var rart. Jeg har ikke sjekket innholdet på Jack3d, men er alle ingrediensene lovlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iHerb pleier da å sende med større eske om varene er for store, så det var rart. Jeg har ikke sjekket innholdet på Jack3d, men er alle ingrediensene lovlige?

Nei, Jack3D er ikke i salg i Norge mer, men hadde den blitt stoppet i tollen så trodde jeg at vanlig praksis var å sende hele pakken tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.iherb.com/Chromium?rcode=DEW442

Har noen peiling på bestilling av krom? Er alt lovlig? Eller regnes noen av de som legemidler?

Krom er lovlig. Men merk at det kun er lovlig å innføre produkter der det ikke er mer enn 125 mikrogram krom per dagsdose. Jeg så bare på det første produktet i listen i linken din, men det er i alle fall for mye krom i det (200 mikrogram), så det kan du ikke bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har bestilt yacon sirup derfra ?

http://www.iherb.com/m/Amazon-Therapeutics-Organic-Yacon-Syrup-11-5-fl-oz/11654?at=0

"Yaconsirup er likevel dessverre ennå ikke godkjent som næringsmiddel i EU eller i Norge."

http://www.okosjokolade.no/alternativer-til-sukker/yaconsirup.html

Jeg har bestilt denne flere ganger, og den er kjempegod :) Synes det er som en blanding av sirup og honning, bare med en mer fruktaktig smak.. Hvis det gir mening :p

At den ikke er godkjent som næringsmiddel betyr ikke det samme som at det er ulovlig å importere, hvis det var det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt denne flere ganger, og den er kjempegod :) Synes det er som en blanding av sirup og honning, bare med en mer fruktaktig smak.. Hvis det gir mening :p

At den ikke er godkjent som næringsmiddel betyr ikke det samme som at det er ulovlig å importere, hvis det var det du tenkte på?

Va det jeg tenkte på ja.takk for oppklarende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner det seg å bestille alt samtidig, få gratis frakt men over 200 gransa eller bestille i to omganger og slippe moms men betale frakt. Må man betale toll og? Noen som vet om det er noen problemer med å bestille Melatonin derfra?

Gjør det enkelt for deg og del det opp i 200,- bestillinger. De 6$ i porto er ikke det som gjør deg fattig ;)

Melatonin kan jeg ikke svare på dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner det seg å bestille alt samtidig, få gratis frakt men over 200 gransa eller bestille i to omganger og slippe moms men betale frakt. Må man betale toll og? Noen som vet om det er noen problemer med å bestille Melatonin derfra?

Melatinon må leger søke om å skrive ut resept på da det ikke er et godkjent legemiddel i Norge(i hvertfall for noen år siden var det ikke godkjent), så det kan nok være et problem å bestille ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lønner det seg å bestille alt samtidig, få gratis frakt men over 200 gransa eller bestille i to omganger og slippe moms men betale frakt. Må man betale toll og? Noen som vet om det er noen problemer med å bestille Melatonin derfra?

Jeg tror du kan droppe melatonin. Jeg går på det og må til legen for å få det ;)

Når jeg startet opp på dem hadde de et godkjent og et ikke godkjent preparat av Melatonin, nå trooor jeg begge er godkjent. Jeg har iallefall samme effekt av den jeg får nå, som skal være den samme som den som ikke var godkjent før (som jeg også fikk, fastlegen må bare søke om tillatelse til å gi). Så trenger du det? Gå til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får allerede av legen, men synes de er litt svake.

Øk dosen eller bytt til noe annet (men er vel ingenting annet som virker presis som melatonin?). Funket for meg å øke dose, men jeg gjorde det uten å spørre legen, kanskje greit å avklare det med legen først :p. Hvor lenge har du gått på det? Det tar minst 3 uker før du får full effekt ifølge legen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på det i noen måneder, men bare i perioder. Tar det ikke vær dag, bare når jeg virkelig trenger en HEFTIG søvn.

Prøv hver dag i 3 uker, så vil du få full effekt. Jeg må ta det hver dag hvis det skal gi meg noe...kan kanskje droppe det hvis jeg vet at jeg kan sove utpå dagen etter, men skal jeg opp til normal tid MÅ jeg faktisk ha for å kunne sove :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...