Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Det er SÅ mange som bestiller de kalorifrie dippene, men er det noen som kan bekrefte at de faktisk smaker godt/ok?

Jeg har sjokoladedipen. Den smaker ikke bergene melk for å si det sånn, men jeg synes den er veldig god! Litt kunstig på smak som mange andre sier, men jeg blander den med kesam/cottage cheese :) Jeg skal ihvertfall bestille den flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sjokoladedipen. Den smaker ikke bergene melk for å si det sånn, men jeg synes den er veldig god! Litt kunstig på smak som mange andre sier, men jeg blander den med kesam/cottage cheese :) Jeg skal ihvertfall bestille den flere ganger!

Kanskje jeg skal bestille sjokoladen med en gang da? Jeg spiser cc til frokost hver dag, og begynner å bli litt lei av kanel :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne sjokoladedippen for noen dager siden, og jeg blei SKUFFA. Hadde gledet meg til den, for hørt så mye positivt. Jeg er veldig glad i søtsaker men denne dippen var aaaaltfor søt, så søt at den nesten ble salt med en kunstig ettersmak. Hadde testpanel her i går, og av 5 personer var det 5 som ikke likte den forutenom meg..

Så smaken er som baken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun 1, 89kg.. har logget meg ut og inn også. Står fortsatt med røde bokstaver Not Available:cry: ææææ

Sånn hadde jeg det akkurat også.. så fort jeg kom under 1,80 kg så gikk det greit. Satt akkurat å lurte på om de hadde gjort endringer på 2 kg regelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne sjokoladedippen for noen dager siden, og jeg blei SKUFFA. Hadde gledet meg til den, for hørt så mye positivt. Jeg er veldig glad i søtsaker men denne dippen var aaaaltfor søt, så søt at den nesten ble salt med en kunstig ettersmak. Hadde testpanel her i går, og av 5 personer var det 5 som ikke likte den forutenom meg..

Så smaken er som baken ;)

Hmm... Fillern. Jaja, nå kommer caramel en av dagene, så får jeg teste den og Evt vente litt med neste bestilling :p noen som vet om et bra fettredusert mandelmel btw? Har brukt den fra funksjonell mat til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det kommer litt an på hva man bruker det sammen med har jeg erfart. Om du bruker krydder, smak eller annet i så syns jeg det pleier å smake veldig bra :) men nå er jeg ganske vant med alternative "smaker", siden jeg er oppvokst med en mor som ikke tåler noe som helst...

Hvilket merke har du prøvd å bake med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv deg litt fram :) kokkosmel og også bra ja! Bruker litt om hverandre jeg da... Bruker mandelmel, bakepro, hirsemel, kruskakli, fiberhusk, fiberfin, osv. Blandinger kan ofte gi en bedre smak enn om du kun bruker en sort. Proteinpulver med smak gir også gode resultater - obs. Pass på hva du bruker proteiner til, om det er av god kvalitet og om det egner seg til steking/baking osv...

Sjekk ut kriweb.no om du ikke alt har vært der, hun er superdyktig med masse digge oppskrifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...