Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen forskjell "extra virgin coconut oil" fra Soma (cocosa) og Jarrow Fomulas? Bortsett fra pris og levrandør?...Det er litt kjipt å påstå noe uten å være 100 % sikker.

Eneste lille detaljen jeg legger merke til er at Jarrow formula sin inneholder 2% mer fett. Men det kan likegodt skyldes at deres posjonsstørrelse er så liten og muligens rundet av (kanskje også rundet opp). Ellers seg jeg ingen andre ulikheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har bestilt Now Foods ZMA i det siste? Jeg bestilte, samtidig som en venninne, hu fikk den, min ble stoppet i tollen som ulovlig legemiddel...nais.

Uflaks! :( Jeg bestilte det for noen uker siden uten å ha tenkt over om det var lovlig eller ei... men det kom igjennom gitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt Now Foods ZMA i det siste? Jeg bestilte, samtidig som en venninne, hu fikk den, min ble stoppet i tollen som ulovlig legemiddel...nais.

Sikker på at det var ZMA som ble stoppet? ...Altså, at det ikke var andre varer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det var ZMA som ble stoppet? ...Altså, at det ikke var andre varer...

Jeg har saumfart ordrebekreftelsen, og antok det var zma. Alternativt er det krydder fra frontier som da selvfølgelig har en eller annen mystisk ingrediens som er fyfy. Det stod bare ulovlig legemiddel i brevet, ikke hva slags stoff det dreiet seg om.

Noen som vet hva jeg gjør videre? Fikk en fullmakt eller noe jeg kunne skrive under på, men jeg har aldri fått noe stoppet i tollen før, så jeg skjønte ikke helt hva jeg sku gjøre nå..:p Pakken blir sendt i retur, den er jo grei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har saumfart ordrebekreftelsen, og antok det var zma. Alternativt er det krydder fra frontier som da selvfølgelig har en eller annen mystisk ingrediens som er fyfy. Det stod bare ulovlig legemiddel i brevet, ikke hva slags stoff det dreiet seg om.

Noen som vet hva jeg gjør videre? Fikk en fullmakt eller noe jeg kunne skrive under på, men jeg har aldri fått noe stoppet i tollen før, så jeg skjønte ikke helt hva jeg sku gjøre nå..:p Pakken blir sendt i retur, den er jo grei...

Kan jeg spørre hvilke produkter du hadde i den pakken, så kan jeg sjekke det opp mot lovdata hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se her..

Miracle Noodle, Angel Hair, Shirataki Pasta, 7 oz (198 g)(NDL-00300)

Frontier Natural Products, Blackened Creole, Salt-Free Blend, 2.19 oz (62 g)(FRO-18918)

Now Foods, Solutions, Completely Kissable, Pomegranate Lip Balm, .15 oz (4.25 g)(NOW-07753)

Frontier Natural Products, Organic Jamaican Jerk, Salt-Free Blend, 2.50 oz (71 g)(FRO-18925)

Now Foods, ZMA, Sports Recovery, 90 Capsules(NOW-02200)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt Now Foods ZMA i det siste? Jeg bestilte, samtidig som en venninne, hu fikk den, min ble stoppet i tollen som ulovlig legemiddel...nais.

Både sink og magnesium-innholdet i denne overstiger grenseverdiene for vitaminer/mineraler i kosttilskudd, derfor blir den stoppet. http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles?doc=/sf/sf/sf-20040520-0755.html#map005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor nazi er egentlig toll-vesenet på verdi av varer? Har tenkt å bestille fra iHerb, og summen blir 200,89 kr. Argh.

I følge omregningskalkulatoren til tollvesenet? (http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=no) Det er den de benytter dagen det går gjennom tollen, og hvis varen går over 200 da, så blir det regnet moms på den. Det er i det minste min erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...