Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Noe spesielt du har lyst på? Jeg venter i hvert fall på at denne kommer inn igjen, fordi jeg vil ha fluff! Føler at jeg kommer til å bli SÅ skuffa, men jeg MÅ liksom bare prøve alt! Thihi. Liker ikke whey/myse, men kasein skal visst være bedre :p

Nei, egentlig ikke, eller, jeg vil bare prøve alt som alle skryter av. Sånn der smakgreier (stevia?) vil jeg prøve, mirakelnudler og den der dip-greia alle prater om.

Ang kasein så varierer det. Jeg synes ikke sjokolade-kasein er så godt, men den jeg har i vanilje er mye bedre enn alt andre jeg har smakt av proteinpulver. Den er milkshakekonsistens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, egentlig ikke, eller, jeg vil bare prøve alt som alle skryter av. Sånn der smakgreier (stevia?) vil jeg prøve, mirakelnudler og den der dip-greia alle prater om.

Ang kasein så varierer det. Jeg synes ikke sjokolade-kasein er så godt, men den jeg har i vanilje er mye bedre enn alt andre jeg har smakt av proteinpulver. Den er milkshakekonsistens :D

Jeg har lurt litt på akkurat det, men jeg tror jeg får kjøpe både sjokolade og vanilje - for å få testet ut begge. Får heller bare sende det videre til svogeren min om jeg ikke liker det :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne, kan jeg spørre om noe: handler dere alltid for under 200 kr pr pakke? Hvor mye blir totalen ca da (tenker med den billigste sendemåten)?

Jeg handler alltid for under 200 kr. Prisen varierer med fraktmåte. Billigste er international shipping, men det tar også lengst tid og man får ikke pakken på døren (for de som ikke klarer å komme seg til nærmeste "postkontor"/post-i-butikk). Men med international shipping er det begrensinger på vekt, så pakkene må være forholdsvis lette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler alltid for under 200 kr. Prisen varierer med fraktmåte. Billigste er international shipping, men det tar også lengst tid og man får ikke pakken på døren (for de som ikke klarer å komme seg til nærmeste "postkontor"/post-i-butikk). Men med international shipping er det begrensinger på vekt, så pakkene må være forholdsvis lette ;)

Aha! Takk for svar ^^ Tja, min post-i-butikk er ca 1 min å gå, så det skal jeg vel takle.

Gleder meg til jeg får penger, tror det blir neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.iherb.com/MRM-100-All-Natural-Whey-Dutch-Chocolate-1-01-lbs-458-54-g/22689?at=0

Dette smaker direkte grusomt - ikke kjøp! Brakk meg flere ganger da jeg prøvde å få det ned, og gikk rundt med ettersmaken i kjeften hele dagen :sick:

Enig - det er noe av det verste jeg har smakt i mitt liv, fysj!!!

Til deg som spurte om greens tidligere, så har jeg denne: http://www.iherb.com/Life-Extension-Vital-Greens-Mix-11-27-oz-319-5-g/22407?at=0 Den er helt forferdelig blandet i vann... søt til tusen, fysj! MEN :) jeg bruker en halv scoop i smoothiene mine, noe som gir en fin søtsmak og gooood samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av mine Iherb favoritter:

Status: ShippedOut

1 X $2.84

Status: ShippedOut

1 X $2.31

$2.31

Status: ShippedOut

1 X $6.46

$6.46

Status: ShippedOut

1 X $3.11

$3.11

Status: ShippedOut

1 X $8.36

$8.36

Status: ShippedOut

1 X $3.95

$3.95

Status: ShippedOut

1 X $11.98

$2.86

$9.12

EDN-00079-0.jpg Eden Foods, Selected, Dried Cherries Montmorency Tart, 4 oz (113 g) (EDN-00079)

Status: ShippedOut

1 X $6.68

$6.68

Status: ShippedOut

1 X $8.28

$8.28

Status: ShippedOut

1 X $8.99

$8.99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - det er noe av det verste jeg har smakt i mitt liv, fysj!!!

Til deg som spurte om greens tidligere, så har jeg denne: http://www.iherb.com/Life-Extension-Vital-Greens-Mix-11-27-oz-319-5-g/22407?at=0 Den er helt forferdelig blandet i vann... søt til tusen, fysj! MEN :) jeg bruker en halv scoop i smoothiene mine, noe som gir en fin søtsmak og gooood samvittighet :D

Jeg kan virkelig ikke forstå hvirdan den kan være en av bestselgerene?! :sick: Jeg kjøpt den fordi jeg antok at den var god fordi den var såpass populær - men neida! Sendte den ned til svogeren min og han kunne ikke vært mer enig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det sukrinmelis på iherb? Har prøvd å søke på powdered erythritol, men da får jeg bare opp steviaprodukter.. blir kjempeforvirret :(

Jeg pleier å kjøre sukrin i kjøkkenmaskinen, til det blir pulverisert! Ellers er vell denne det samme som sukrin mener jeg, men vet ikke hvor finmalt den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å kjøre sukrin i kjøkkenmaskinen, til det blir pulverisert! Ellers er vell denne det samme som sukrin mener jeg, men vet ikke hvor finmalt den er.

Etter å ha brukt en del sukrin, syntes jeg sukkervarianten er litt variabel i størrelsen på krystallene. Noen ganger er de store, andre ganger er de små. Andre ganger er det både óg i en og samme pose. Men erythritol fra iHerb syntes jeg er en mellomting mellom sukrinsukker og sukrinmelis - altså små krystaller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg dette ja, men all Hindu-kanel jeg har kjøpt, har vært som cassia i både konsistens, utseende og smak, så tar ikke sjansen på å kjøpe den lenger :) Merker veeldig stor forskjell på hindu-kanelen og ceylonkanelen som jeg kjøper på nett eller helsekost, så blir litt skeptisk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...