Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

[ATTACH=full]6479[/ATTACH]

fikk dette fra iherb sist uke:) annbefaler denne:wub: :

LTE-00026-0.jpg

Dark Cacao

men likte ikke de barene :( var alt for søte FAKTISK, og det andre har jeg ikke smakt. BTW, jeg skulle egentlig ha cocos olje til mat, men endte opp med en til hår/hud:( skikkelig tabbe av meg:thumbsdown:

Kokosolje er kjempebra for håret også! Så det kjøpet skal du ikke være lei deg for:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe nei, aldri prøvd ut kokos olje, men har bestillt meg litt til fra dem nå. Så får se om jeg får det rett denne gangen:p

Og du må prøve ut den endre sjokoladen jeg bestillte også da. Kjempe grei til baking, er liksom mye "tynnere" i konsistensen enn kokesjokolade som du kjøper i norge:) Og smaker fanntastisk, og tror ikke det er sukker i dem heller:D

Det skal jeg. har lagt de til wish listen, så blir med ved neste kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke fra Iherb i dag. Stor lykke <3

Bestilt mange ganger før, er superfornøyd!

Jeg bestilte Vanilje protein fra Twin lab. Fra før av har jeg prøvd Cookies and Creme og chocolade slam- Veldige gode begge to!

3 pakker med ulike Atkins barer, greie å ha når søtsuget melder seg.

Frontier eple pai krydder som jeg har hørt så mye om.

Kokkosmel, Omega 3 tabletter, og en frokostblanding som skal være veldig bra!

Og alt dette for ca 350 ,-

[ATTACH=full]6478[/ATTACH]

Åh, den frokostblandingen er bare herlig! Bestiller den hele tiden :D De kakaoposene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.iherb.com/Walden-Farms-Original-Barbeque-Sauce-12-oz-340-g/39990?at=0

Tidenes beste kjøp! Syykt god sammen med svinekjøtt, fullkornsris og eplebiter :)

Og disse til dessert:

http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Chocolate-Coconut-Bar-5-Bars-1-4-oz-40-g-Each/24488?at=0

Smaker heelt likt bounty <3

Jeg har bare smakt alle de søte tingene de har, så nå får jeg vel prøve dressingene også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare smakt alle de søte tingene de har, så nå får jeg vel prøve dressingene også! :D

Ja, vet du, tok en stund før jeg bestilte denne - og den er hundre ganger bedre enn de søte tingene, virkelig! Bedre enn vanlig BBQ-saus faktisk :D Gleeeede på flaske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vet du, tok en stund før jeg bestilte denne - og den er hundre ganger bedre enn de søte tingene, virkelig! Bedre enn vanlig BBQ-saus faktisk :D Gleeeede på flaske ;)

Veldig gladlig nyhet! Har selv bare smakt karameldipen (litt missfornøyd, men den er allerede halv tom, så god mot søtsug), men venter på masse spennende i posten jeg også. Bla. sjokoladedip, peanøttsmør og dressinger. Mmm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du, tok en stund før jeg bestilte denne - og den er hundre ganger bedre enn de søte tingene, virkelig! Bedre enn vanlig BBQ-saus faktisk :D Gleeeede på flaske ;)

Haha, du gir meg jo ikke noe annet valg heller! :D Må vente på at siste pakke skal dukke opp på posthuset først, så skal jeg bestille :thumbsup: Prøvd de andre typene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gladlig nyhet! Har selv bare smakt karameldipen (litt missfornøyd, men den er allerede halv tom, så god mot søtsug), men venter på masse spennende i posten jeg også. Bla. sjokoladedip, peanøttsmør og dressinger. Mmm ;)

Ooh, ikke for å skuffe, men den peanøttgreia smaker hoggorm :sick: Ingen peanøttsmak what so ever :thumbsdown: Hadde gledet meg såå til den, og ble vannvittig skuffa - bestilte til og med to, siden de hadde vært utsolgt så lenge... Bajs! Meeen karamelldippen, marshmellowdippen og sjokosausen er gull - smaker litt rart alene, men i fluff er sjokosaus og karamellen herlig, og marshmellow er god på pannekaker sammen med litt jordbær, eller på fun light gelé hvis du blander i litt vaniljefrø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du gir meg jo ikke noe annet valg heller! :D Må vente på at siste pakke skal dukke opp på posthuset først, så skal jeg bestille :thumbsup: Prøvd de andre typene også?

Av middagsting har jeg bare prøvd den BBQ-sausen, for liker ikke andre dressinger - vurderer den honey dijon-dressingen, og den bacon ranch tingen, de hørtes gode ut ;) Hmm... kanskje bestille de nå da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, ikke for å skuffe, men den peanøttgreia smaker hoggorm :sick: Ingen peanøttsmak what so ever :thumbsdown: Hadde gledet meg såå til den, og ble vannvittig skuffa - bestilte til og med to, siden de hadde vært utsolgt så lenge... Bajs! Meeen karamelldippen, marshmellowdippen og sjokosausen er gull - smaker litt rart alene, men i fluff er sjokosaus og karamellen herlig, og marshmellow er god på pannekaker sammen med litt jordbær, eller på fun light gelé hvis du blander i litt vaniljefrø ;)

Synes faktisk peanøttsmøret er godt jeg! Ikke prikk likt det vanlige selvfølgelig, men absolutt godt :) Jeg forguder også karamell- og sjokoladedipen, og sjokoladesirupen er også kjempegod! Pannekakesirupen er himmelsk, særlig over CC :D Marshmellowdippen har jeg ennå ikke prøvd! Da må jeg nesten gjøre det også... ææh, avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk peanøttsmøret er godt jeg! Ikke prikk likt det vanlige selvfølgelig, men absolutt godt :) Jeg forguder også karamell- og sjokoladedipen, og sjokoladesirupen er også kjempegod! Pannekakesirupen er himmelsk, særlig over CC :D Marshmellowdippen har jeg ennå ikke prøvd! Da må jeg nesten gjøre det også... ææh, avhengig!

Hmmm... da håper jeg det bare var noe galt med min peanøtt-ting, for brakk meg da jeg smakte på den - vel, det finner jeg ut når jeg får neste boks i morgen :p Pannekakesirupen må jeg prøve, er ikke overbegeistra for maple til vanlig, men nå er jo alt søtt godt om dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...