Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

http://www.iherb.com/Walden-Farms-Original-Barbeque-Sauce-12-oz-340-g/39990?at=0

Tidenes beste kjøp! Syykt god sammen med svinekjøtt, fullkornsris og eplebiter :)

Og disse til dessert:

http://www.iherb.com/Atkins-Endulge-Chocolate-Coconut-Bar-5-Bars-1-4-oz-40-g-Each/24488?at=0

Smaker heelt likt bounty <3

Er så enig med de "bounty" barene:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske ny bruker, men har prøvd å finne litt frem i denne jungelen. Er det slik at man kan bestille proteinpulver på iherb ? Og hva er bcaa ? Eller hva det het ? :b blir forvirret av alle ord og uttrykkene

De har bl.a. proteinpulver der, Bruker selv å bestille twinlab sine, cookies and creme, vanilla slam og den med sjokolade.

Er en egen tråd om bcaa som forklarer og kommer med tips :thumbsup:

Sjekk her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/bcaa-tr%C3%A5den.667/page-4#post-91666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, ikke for å skuffe, men den peanøttgreia smaker hoggorm :sick: Ingen peanøttsmak what so ever :thumbsdown: Hadde gledet meg såå til den, og ble vannvittig skuffa - bestilte til og med to, siden de hadde vært utsolgt så lenge... Bajs! Meeen karamelldippen, marshmellowdippen og sjokosausen er gull - smaker litt rart alene, men i fluff er sjokosaus og karamellen herlig, og marshmellow er god på pannekaker sammen med litt jordbær, eller på fun light gelé hvis du blander i litt vaniljefrø ;)

Oh nooo! Jeg som elsker peanøttsmør, og kan spise en hel boks uten problem. Så kommer den uten kalorier og jeg hopper i taket! Men så er den ikke spiselig! *Jeg roer meg igjen*.

Oj, kom gjerne med mange gode tips til hva jeg kan bruke dippene til! trenger sårt tips. Blir bare til at jeg spiser rett fra boksen og det er ikke særlig godt. Tar meg aldri tid til å gjøre noe ut av de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh nooo! Jeg som elsker peanøttsmør, og kan spise en hel boks uten problem. Så kommer den uten kalorier og jeg hopper i taket! Men så er den ikke spiselig! *Jeg roer meg igjen*.

Oj, kom gjerne med mange gode tips til hva jeg kan bruke dippene til! trenger sårt tips. Blir bare til at jeg spiser rett fra boksen og det er ikke særlig godt. Tar meg aldri tid til å gjøre noe ut av de ;)

Haha jeg er lik - kan ikke ha peanøttsmør i hus, for går og spiser ut av boksen med skei :p Hvis du bruker fantasien, så kan du bruke de til sykt mye :D Bland i litt vann, litt proteinpulver, kanskje litt ekstra søtning + essenser, så har du sjokopålegg til proteinlefser (om du baker det noen gang), det kan piskes inn in sjokomousse/karamellmousse om du stivpisker egg og blander med gelatin - ingen grenser i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også gjort min første bestilling! Har linket på alle bildene..

Glutenfri sjokkis-bar og smør-essens! Spent på den.. Leste at den smaker litt alkohol, men pytt sann

[ATTACH=full]2126[/ATTACH][ATTACH=full]2128[/ATTACH]

Mirakel-nudler, to forskjellige typer. Glutenfri pannekake-mix! JIIIPPI mathjertet mitt er glad (alle dere som ikke har spist amerikanske pannekaker med sirup har gått glipp av noe :D )

[ATTACH=full]2129[/ATTACH] [ATTACH=full]2130[/ATTACH]

ZMA og lip balm med solfaktor

[ATTACH=full]2132[/ATTACH] [ATTACH=full]2133[/ATTACH]

... og en til organisk lip balm

[ATTACH=full]2134[/ATTACH]

Neste gang blir det forhåpentligvis litt mer kost, Jack3D frister å prøve :D

Hva synes du den smør essensen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 pakker fra iherb ventet på meg da jeg kom hjem idag!

[ATTACH]6638[/ATTACH]

BCAA fruit punch, taco krydder, apple pie spice, pumpkin pie spice, grønn te, walden farms bacon ranch dressing, walden farm chocolate dip og en monsterpakke med popcorn krydder med cheddar cheese smak! :p Noen som har prøvd den sjokolade-dippen, og har forslag til bruk? :)

post-2555-14440828421168_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pakker fra iherb ventet på meg da jeg kom hjem idag!

[ATTACH]6638[/ATTACH]

BCAA fruit punch, taco krydder, apple pie spice, pumpkin pie spice, grønn te, walden farms bacon ranch dressing, walden farm chocolate dip og en monsterpakke med popcorn krydder med cheddar cheese smak! :p Noen som har prøvd den sjokolade-dippen, og har forslag til bruk? :)

På speltlomper! Og i blandet en miks av cottage cheese og skyr naturell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 pakker fra iherb ventet på meg da jeg kom hjem idag!

[ATTACH]6638[/ATTACH]

BCAA fruit punch, taco krydder, apple pie spice, pumpkin pie spice, grønn te, walden farms bacon ranch dressing, walden farm chocolate dip og en monsterpakke med popcorn krydder med cheddar cheese smak! :p Noen som har prøvd den sjokolade-dippen, og har forslag til bruk? :)

Fortell oss gjerne hva du syntes om den sjokoladedippen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pakker fra iherb ventet på meg da jeg kom hjem idag!

[ATTACH]6638[/ATTACH]

BCAA fruit punch, taco krydder, apple pie spice, pumpkin pie spice, grønn te, walden farms bacon ranch dressing, walden farm chocolate dip og en monsterpakke med popcorn krydder med cheddar cheese smak! :p Noen som har prøvd den sjokolade-dippen, og har forslag til bruk? :)

Fornøyd med BCAAèn?Hvordan er dressingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med BCAAèn?Hvordan er dressingen?

BCAAen funker den. Smaker ikke godteri liksom, men den går ned :p Er vertfall lett å blande ut, å tenkte å prøve med et par dråper stevia eller fun light i den, så smaker den sikkert supert! Dressingen var også helt ok.. Testen den ut igår! Var veldig rennende, men smaken var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...