Monika Hafredal Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 I går ble det store mengder smågodt OG en troika :s dårlig samvittinghet? Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragii Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 I går ble det store mengder smågodt OG en troika :s dårlig samvittinghet? Jepp! Store mengder smågodt i helgen regnes ikke som en synd Afterall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 I går ble det store mengder smågodt OG en troika :s dårlig samvittinghet? Jepp! Ingen vits å få dårlig samvittighet, spist er spist og søndag er alt lov - se det positive i det. Treningsøkta idag blir nok trykkfull:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Og uansett; hva er store mengder smågodt for deg? Skjønner ikke vitsen med dårlig samvittighet. Men det ligger vel litt i trådtittelen. Jeg spiser en rad mørk sjokolade akkurat nå. Ikke er det synding og ikke får jeg dårlig samvittighet. Er nesten så jeg går og tar meg enda en rad. Edit: burde ha quota, men spørsmålet var ment til Monika Shenjing og malenesofie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Hafredal Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Og uansett; hva er store mengder smågodt for deg? Skjønner ikke vitsen med dårlig samvittighet. Men det ligger vel litt i trådtittelen. Jeg spiser en rad mørk sjokolade akkurat nå. Ikke er det synding og ikke får jeg dårlig samvittighet. Er nesten så jeg går og tar meg enda en rad. Edit: burde ha quota, men spørsmålet var ment til Monika var for en 50-lapp.. ås en snau halvkilo da kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenjing Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Dårlig samvittighet er oppskrytt. Torsty, malenesofie, Afterall og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malenesofie Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Seriøst? Har folk dårlig samvittighet for å spise én Troika? Og jeg som ikke kjenner et stikk av samvittighet engang etter å ha innhalert 1kgs posen med Daim jeg kjøpte på taxfreen i forrige uke Stangeland90, Daniel1981, RobbieLad og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Seriøst? Har folk dårlig samvittighet for å spise én Troika? Og jeg som ikke kjenner et stikk av samvittighet engang etter å ha innhalert 1kgs posen med Daim jeg kjøpte på taxfreen i forrige uke Innhalert? Kokte du sjokoladen du a? mursteinen og Wes 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malenesofie Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Innhalert? Kokte du sjokoladen du a? Den gikk ned i en så radig fart at tygging var uaktuelt! Hugo2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Den gikk ned i en så radig fart at tygging var uaktuelt! haha, jeg forstår godt hva du mener, sånn egentlig. Er eksakt samme opplegg her når jeg spiser Riesen! Krembolle, ielill, malenesofie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 haha, jeg forstår godt hva du mener, sånn egentlig. Er eksakt samme opplegg her når jeg spiser Riesen! Riesen :love: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pangaea Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Aner ikke hva Riesen er...... men Freia melkesjokoladeplater er farlige greier for min del. Går ikke ned på høykant på ett minutt, men åpner jeg først en slik plate så forsvinner den. Med tanke på syndeflod, så spiste jeg en 2.5 kg BØTTE med smågodt som jeg kjøpte i Sverige i sommer. Tok en mnd eller så før den var borte, men fy flate.... følte meg helt jævlig etterpå malenesofie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg synder litt til idag også, nok en gang ikke om kosthold men la nå gå mtp at det ikke er noen annen syndetråd. Jeg synes at det var kjekt med litt Basshunter igår så idag gikk det faktisk med 3 sanger Scooter. Jeg vet ikke om dette er som å ta sosialt selvmord på fitnessbloggen da jeg er ganske ny her. Vi sitter her på Venten och spelar lite Dota <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valan Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Drakk 0,5l Q-sjokomelk i dag, og spiste en YT restitusjonsbar i samme slengen. Og dette var IKKE etter trening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Drakk 0,5l Q-sjokomelk i dag, og spiste en YT restitusjonsbar i samme slengen. Og dette var IKKE etter trening! Oh lawd:$ LeanMachine og Anny92 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Drakk 0,5l Q-sjokomelk i dag, og spiste en YT restitusjonsbar i samme slengen. Og dette var IKKE etter trening! ....du leker med skjebnen malenesofie, Anny92, xxxxx og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Drakk 0,5l Q-sjokomelk i dag, og spiste en YT restitusjonsbar i samme slengen. Og dette var IKKE etter trening! Det hørtes ut som noe jeg gjør hver dag. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindabjo Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skulle endelig kose meg etter 63(!!) dager uten snop/kake/pizza osv på lørdag, resultatet ble: 1 Svær skål vaniljehavregrøt 1 Femme proteinbar 1 Tacowrap fra burgy 1 Skolebrød 1 30 cm pizza fra pizzabakeren En halv eske nøtter (yoghurtnøtter, sjokohassel, cashew, u name it) 1,5 l Pepsi Max Hadde også planer om å spise halvliteren med vaniljeis og plata med fruktnøtt men magen ble rett og slett ødelagt etter all karbon og jeg var i seng før ni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Popcorn til lunsj <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Potetgull til lunsj. Den ropte på meg. Anny92 og Aequitas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.