Gå til innhold

Wes

Medlemmer
  • Innholdsteller

    112
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Wes

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 10. sep. 1993

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å skrive litt, Ulrik! Er mye innen gymnastics som jeg lar meg fascinere over. Tenkte å ta det litt gradvis og prøve å komme opp med noen øvelser jeg skal jobbe med å mestre i første omgang. Å bare begynne med noe er vel den greieste måten å lære, og da finner jeg vel ut av hva jeg vil bli god til!
  2. Dette er nok i riktig gate for hva jeg kunne tenke meg å prøve ut. Skal lese litt om den, takk
  3. Å satse noe særlig på styrkeløft kommer jeg nok ikke til å gjøre, da jeg strengt tatt bare løfter for moroskyld. Det jeg så for meg når jeg lagde denne tråden var nok noe ala det Hannibal og Frank Medrano holder på med. Men jeg merker at jeg mangler mye kompetanse på treningsformen, og vet egentlig ikke helt hvor jeg skal starte.
  4. Den har jeg kikket på, men å klare chins er ikke noen stor utfordring. Klarer vel rundt 20 vanlige chins. Jeg tenkte mer på målrettet trening mot noe som er litt mer krevende. front /back lever, human flag, ect.
  5. Hei, godtfolk! Jeg er en ung mann på 21, 183 cm og ligger på omlag 84 kilo. Har nå trent styrkeløft relativt strukturert i halvannet års tid, med høvelig gode resultater. Mine beste løft den siste måneden har vært på 175 i bøy, 205 i mark og 155 i benk. Legger ved et utdrag av programmet mitt for en liten indikasjon på hvordan opplegget har vært. [ATTACH]162097[/ATTACH] Utfordringen min har nå blitt at jeg til en viss grad mangler målsetninger med treningen min. Ikke siden den obligatorisk "skal klare 100 i benchen" har jeg hatt noen store mål som virkelig har motivert meg. Derfor har je
  6. Wes

    PWO

    Dette er nok individuelt når man burde ta pwo og om man burde spise først. Jeg har hatt mine beste treningsøkter når jeg ikke spiste i forkant av økten. I omlag ett halvannet år trente jeg i 3-4 tiden på dagen og første måltid var i 6 tiden, det fungerte fint for min del. Må nok bare eksperimentere med hva som passer deg best!
  7. Er nok lurt å gjøre som Snapper skriver, virker som hun har bra peiling! Ellers, stå på og masse lykke til med målene dine!
  8. Uten at jeg er noen ekspert på teamet, under 1200 kalorier per dag høres utrolig lite ut! Jeg ville foreslått at du heller øker aktivitetnivået hvis du ønsker å kutte raskt. Kan umulig være helt bra å holde seg på 1194 jevnt. Med vekten og høyden din vil jeg tro at bare basalforbrenningen din ligger på rundt 1400-1500, da blir alt under dette lite.
  9. Wes

    Klokketråden

    Har i dag en Maurice Lacroix klokke som jeg er godt fornøyd med. [ATTACH]110609[/ATTACH] Men drømmeklokken må nok bli en Jaeger LeCoultre(y) [ATTACH]110610[/ATTACH]
  10. 1 stor hamburger, noen kjøttkaker, 400gram cottagecheese med syltetøy og en stor porsjon med sjokolade fromage. Ripped:nin:
  11. Jeg har det motsatte problemet, benkprogresjonen min ligger milevis foran knebøy og markløft, kan trene med mer i benkpress enn i knebøy per nå, uten at jeg jeg egentlig er spesielt svak i beina, vil tro det har mye med kroppsfasong hva man egner seg til. Ellers har lenge vært en større fan av benkpress enn de andre hovedøvelsene, vet med meg selv at jeg gjerne har tatt i hardere og vært mer dedikert på benkedagene mine enn alle andre økter, kanskje det kan være at du gjør det litt motsatt? Føler det er fort gjort å gire seg opp og få pushet seg skikkelig når det er noe man virkelig gleder seg
×
×
  • Opprett ny...