Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på jentekveld på fredag, tok i god tro med meg druer og usalta nøtter, og ei annen hadde med seg masse digg ananas og mango, men det hjalp lite da de andre hadde med seg sjokolade og smågodt, så jeg sprakk på slutten, men det ble ikke de største mengdene.

På lørdag var det derimot litt "verre", var i barnebursdag og kaker, muffins, kanelboller og sjokolade er vanskelig å stå i mot for meg, det må man bare innrømme :p

Fortsatte i alle fall ikke utskeiingen på søndag, og i dag har jeg hatt en knallgod løpeøkt, så det går nok braaa!

95% av postene i denne tråden er ikke synding engang. Prøv å spise 2 burgere, 1 liter cola, en pose smågodt og en pakke boller, jenter - så blir det synding.

1 brødskive med syltetøy eller 300 kcal mer enn hva som er lov behøver ikke å kvalifisere til straffeløping.

Nå skal jeg bekjenne mine synder

Jeg har ikke spist proteinkilder i dag. Helt krise. Kan like gjerne bare gi opp alt.

Nei.

Annonse

95% av postene i denne tråden er ikke synding engang. Prøv å spise 2 burgere, 1 liter cola, en pose smågodt og en pakke boller, jenter - så blir det synding.

1 brødskive med syltetøy eller 300 kcal mer enn hva som er lov behøver ikke å kvalifisere til straffeløping.

Nå skal jeg bekjenne mine synder

Jeg har ikke spist proteinkilder i dag. Helt krise. Kan like gjerne bare gi opp alt.

Nei.

Mye av det her, går på hva man har som mål / avtaler med seg selv. Har man satt seg ett mål, å ikke spise brød (feks)og sprekker med 3 skiver.. well.. da er det synding...

Kanskje litt OT men prøver meg.

Er det noen som sliter med fråtsing i ny og ne?

Har i det siste vært konstant småsulten og det har gått hardt utover innholdet i kjøleskapet.

Kraftig sprekk i dietten... :(

Har lenge gått på lavkarbo med PF og har fungert helt fint.

Ligger ca 700-500 kalorier i underskudd hver dag.

Trener 5x5 3 ganger i uken og av og til en liten joggetur.

Veier 84kg, 174 cm og har forsatt mye fett å ta av.

(har ikke sjekket fett% enda)

Noen som kanskje har en forklaring på hvorfor dette skjer?

HAr du prøvd å kjøre refeed dager a, sånn 1 dag pr uke feks? Kan se ut som du har tyna på med for mye trening på såpass mye underskudd, og da er det ikke rart du ryker på en kjempesmell :) (been there.. ) :D

Mye av det her, går på hva man har som mål / avtaler med seg selv. Har man satt seg ett mål, å ikke spise brød (feks)og sprekker med 3 skiver.. well.. da er det synding...

Man sprekker vel i grunn bare på det man ikke har lov å spise.

Nå sprekker jeg aldri mer fordi jeg har lov å spise det meste, jeg bare velger å la det være storparten av tiden fordi jeg vet hva ett overdrevet inntak av f.eks gluten eller fruktose gjør med meg :)

Jeg syns uheldigvis at brødmat er veldig godt jeg da, spesielt av den lyyyse, fine sorten som bare er hvetemel. Det blir enda bedre om man har blanda hvetemelet med sukkeret. Jeg spiser brød, jeg bare spiser det ikke hver dag til morgen, lunsj og kvelds. Hvorfor utelate noe totalt fra kosten sin om man vet man liker det? Da er det vel strengt tatt bedre å tillate seg å spise det av og til istede for å krasje i en loff med nugatti på og gå helt ned i kjelleren etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...