Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har aldri klart å si at jeg har en hobby, jeg har liksom ikke tålmodighet til det - sette meg ned med en bok eller strikketøy sånn uten videre og la det stå til.. beundrer de som kan!

Sjelden jeg klarer å se en hel film eller game når jeg er alene(klarte det helt fint før jeg flyttet hjemmeifra! Selv når jeg var alene hjemme) må liksom ha pcen på fanget i tillegg og gå frem/tilbake på kjøkkenet

...det hele bunner vel ut til at utenom trening så er det mat, mat og mat - det kan jeg faktisk stå alene i mange timer og pusle med :)!

Annonse

Tegning, lese bøker, male litt, lærte meg å hekle i fjor - i år er det strikking som er målet (skoleår, ikke ordentlig år)...ellers så går det vel i venner, kjæresten og slikt:) Sjelden tid til hobby nå for tida da, om man ikke regner skolearbeid som hobby (går kunst og håndverk i år...myyyye arbeid, men gøy)

Hatt mange hobbyer når eg var yngre/liten... Speider, fotball, skateboard, bmx, tegning/(grafitti) litt diverse...

Nå er det vel bare trening som er i fokuset... Men liker feks å sette meg ned å tegne litt i blant :)

Vent, det er en ting det går en del tid og penger til da...

beermug.jpg

Kan vel kalles hobby? :D Eller avhengighet.. Hmm... Vi sier hobby!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...