Jump to content

Cath

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg bruker alltid sminke på trening, uansett. Bruker samme sminke over alt (utenom til fest da, da blir det mer ). Men jeg synes det er viktig (som flere har nevnt) å føle seg vel. Jeg føler meg ikke vel i det hele tatt hvis jeg skulle dukket opp på trening uten noe form for sminke. Jeg har ikke uren hud, er ikke særlig bleik, men sminken er vel bare meg. MEN det finnes grenser, selv for meg, har hatt to fjortisjenter på treningen som er der maks en gang i mnd, med festsminke, falske øyevipper, synlig hair extensions, og utringning. Hehe, daaaa har det gått for langt synes jeg. Men hvis det er det som skal til for at de føler seg vel, så er det vel greit
  2. Målet mitt er å kunne jogge med sportsbh med hodet hevet! Hehe, kanskje en selvfølge for mange her inne, men det har det aldri vært for meg, så det motiverer meg. Gleder meg, og det skal ha skjedd til sommeren :thumbsup:
  3. Men dette høres jo bra ut, kjempefint å få så mange svar
  4. Sliter også med det samme! Hjalp med to treningsfrie dager, men ellers hjelper lite for meg i alle fall. Men søvn er jo viktig for treningen, så da prøver jeg å sove nå Gjør det dere også, putt litt musikk i ørene, noe rolig.
  5. Dette er kanskje et dumt spørsmål, og det er kanskje blitt spurt før. Men ca hvor lenge trener dere når dere trener? Jeg har trent for det meste med en kompis, da trener vi rundt 1,5-2 timer. Det sier seg selv at pausene blir litt lengre da, siden vi noen ganger må vente på hverandre, da det kun f.eks. er et apparat vi kan bruke. Men når jeg trener alene er de samme øvelsene gjennomført, pluss kanskje mer, på rundt 45 minutter. Det skal sies da at jeg kjører settene så og si uten pauser. Men jeg får nesten vondt inni meg hvis jeg skal gå fra treningssenteret etter bare 45 minutter. Er dette greit når jeg får kjørt igjennom alle øvelsene, og blir utmattet i muskelgruppene jeg har trent? Eller burde jeg kjøre enda en muskelgruppe? Okei, kanskje verdens dårligste formuleringer, men dere skjønner hva jeg mener
  6. Jeg kjøpte meg min første boks med proteinpannekakeblanding. Foreldrene mine sa det var det samme som bol Og en kompis av meg som faktisk kan mye om trening; "Du må ikke bruke proteinpulver du, legger seg rett på magen. Bare se på 'en felles venn av oss'" Hehe. Forskjellen er vel at jeg faktisk trener
  7. Cath

    Ditt motto/ ordtak!?

    Pain is just weakness leaving the body
  8. Hehe, må bare ligge inn noe her. Snakket om trening på venninnekveld hvor jeg nevnte at jeg ikke akkurat brukte så mye tid på tredemøllen, og derfor har fått de resultatene jeg har fått (hittil, er jo ikke ferdig!). Samtlige: " MEN for å gå ned i vekt så MÅ man jo bare løpe, og for all del ikke løfte noe tungt!". Prøvde å forklare de at styrketrening faktisk er bedre for både vektnedgang og for å bli fit. Men det gikk ikke inn. Så jeg måtte bare lukke munnen. Tror de har vært liiiitt for mye på kk.no. (For all del, løping er vel og bra det, men ser på erfaringer på fitnessbloggen og på meg selv, så er faktisk styrketrening det beste)
  9. Pain is weakness leaving the body

  10. Cath

    Dips??

    Aah, men da er det jo greit! Og har troen på at du er sterkt tilbake på nyåret :thumbsup: Jeg har vel hovedsaklig brukt dipsmaskinen, og trent triceps! Så er teknikken forbedret og en ganske stor porsjon viljestyrke om at jeg MÅTTE klare dips, og nå elsker jeg dips! Selv om skulderen skrangler litt. Er faktisk ikke å anbefale å ta 60 dips på kort tid (med pause) bare fordi du er glad for at du endelig har klart det, hahah. Tror jeg brant meg litt der! Men gleder meg til å høre om dine første ordentlige dips, det er så utrolig gøy med fremgang!
  11. Cath

    Dips??

    Utrolig dumt at du ikke har tilgang på dipsmaskinen! Jeg gikk fra å klare 0 dips, bruke dipsmaskinen, og nå har jeg en "pers" på 15 dips uten hjelp etter en måned Men følger alle rådene du har fått her!
  12. Cath

    Treningspartner

    Når jeg trener med venninnene mine er det skikkelig dårlige treninger. Ingen av dem tør å gå bort til styrkeområdet, og vil helst gå på møllen og diskutere helgens begivenheter. Men jeg trener så og si alltid med en kamerat! Synes det er mye bedre, for han er jo selvsagt mye (!!) sterkere enn meg, og da føler jeg at jeg ikke kan ta sånne pingle-jente-løft. Hehe. Så da slenger jeg på en ekstra vekt her og der, så blir jo treningen mye bedre! Trener selvsagt alene også, men da er øktene kortere, men jeg får gjort det samme. Og det er jo fordi jeg slipper å vente på tur på apparatene/vektene. Så da er kossene og iPoden mine beste venner, og jeg får kjørt meg ganske hardt alene også
×
×
  • Create New...