Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Prøvde oppskriften som er skrevet helt i begynnelsen, byttet bare ut kokosmel med peanøttmel og hadde hele egget med plomma. Den ble helt sinnsykt god! Den første protein-oppskriften jeg prøver som virkelig smaker like godt som "vanlig" bakst! :D

bd2fc7922b6811e2976e22000a1fbc8d_7.jpg

Så døøødsbra :D

Har også nevnt qouten din i dagens blogginnlegg om den her =) håper det går greit :)

Food, Inspiration, Training, Athletic Fitness and more...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

For en flott, liten godbit. Første gang jeg lagde den med casein i dag (laget en del brownie før, med whey og litt annet), men denne var noe annet, ja. Byttet 3 ts kokosmel med 1 ss mandelmel. Det funka flott. Stekt i ovn på 175 grader i 5-6 minutter.

post-6209-14440915828296_thumb.jpg

Ja, utseende kan jobbes litt mer med. Men den blir helt klart laget igjen, så ikke noe stress. Lagde en ny nå allerede, jeg.

post-6209-1444091582784_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott, liten godbit. Første gang jeg lagde den med casein i dag (laget en del brownie før, med whey og litt annet), men denne var noe annet, ja. Byttet 3 ts kokosmel med 1 ss mandelmel. Det funka flott. Stekt i ovn på 175 grader i 5-6 minutter.

[ATTACH]82329[/ATTACH] [ATTACH]82330[/ATTACH]

Ja, utseende kan jobbes litt mer med. Men den blir helt klart laget igjen, så ikke noe stress. Lagde en ny nå allerede, jeg.

Mmmmm, denne så kjempegod ut!! :hungry::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Elsker denne. Min erfaring er forøvrig at natron funker bedre enn bakepulver - mitt kasein har visst lett for å få kaken til å bare bli stekt på toppen. Natron hjelper på det. Dersom man ikke spiser det til kveldsmat er det også sinnsykt godt å bytte ut vannet med kaffe - yummy!

hmm.. må prøve. Vil ikke natron gi en litt bismak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. må prøve. Vil ikke natron gi en litt bismak? :)

Det har ikke gjort det i min kake, hvertfall. Men så tar jeg også oppi endel steviadråper med sjokolade. Kanskje det er kaffen som demper det? Jeg synes det er digg, hvertfall. Slet med å få kaken til å heve ordentlig med bakepulver, den ble bare stekt på topplaget og helt ustekt i bunnen. Natron hjelper på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...