Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da har jeg endelig fått testet jeg også! Og resultatet - DRIT GODT! :woot: Eller hva, ?:D

Har ikke mikro, men 7min på 175grader i ovnen gjorde susen det også. Spørs nok om ikke dette blir kveldsmaten her i huset fremover, jaa!

[ATTACH]63521[/ATTACH]

Edit: Tusen takk for genial oppskrift, Thomas HardyBoy Rossland :happy:

post-468-1444089334223_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått testet jeg også! Og resultatet - DRIT GODT! :woot: Eller hva, ?:D

Har ikke mikro, men 7min på 175grader i ovnen gjorde susen det også. Spørs nok om ikke dette blir kveldsmaten her i huset fremover, jaa!

[ATTACH]63521[/ATTACH]

Edit: Tusen takk for genial oppskrift, Thomas HardyBoy Rossland :happy:

Så utrolig morro at du fikk det til i ovn :D bare hyggelig med oppskrift ;) må deles med verden når det smaker så godt :D kunne nesten ikke tro at det smakte så godt første gang jeg lagde den... :o

Da har jeg redigert første posten min med at den kan lages i ovn =D

btw... gratulerer masse med konkuransene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morro at du fikk det til i ovn :D bare hyggelig med oppskrift ;) må deles med verden når det smaker så godt :D kunne nesten ikke tro at det smakte så godt første gang jeg lagde den... :o

Da har jeg redigert første posten min med at den kan lages i ovn =D

btw... gratulerer masse med konkuransene :D

Kan jo sitere Ole: "dette her smaker jo nesten usunt.." Så ja, en stor suksess her:D

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...