Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor stor er scoopen som følger med ON Casein ?

Har hatt forskjellige proteinpulver og det eneste jeg vet med absolutt sikkerhet er at måleskjeene som følger med er i forskjellige størrelser.

Har fått skaffet meg kasein-pulver og fikk veldig lyst til å prøve denne i kveld, men da hadde det vært greit å slippe for mye prøving og feiling.

1 scoop er 33 gram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en hvilken som helst som er merket med at den tåler microbølgeovn. kjekt at den ikke smelter fast i maten liksom ... eller avgir gasser som ikke er helt heldige.

Hvor får man tak i slike poser? Har du ett navn eller lignende så jeg vet hva jeg skal se etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All plast som kan brukes til matlaging er merket med glass+bestikk og all plast som kan brukes i microen er merket med et microbølgeovn-symbol. De har gjerne flere symboler også som oppvaskmaskin osv.

Når du står på butikken så ta en titt på embalasjen og se om du finner en rekke med små firkantede ikoner som er relativt selvforklarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tror jeg har en med sprintmuskulatur, på 40 sek var den allerede tørr! Men, jeg prøver igjen. Vurderer å hive oppi litt kesam, ei spiseskje skal jeg vel klare, selv på diett...

hvis du ikke pakker plasten heeeeeeeelt rundt bollen - eller plasten sprekker får du tørr mursteinsbrownie du kan bruke til å knuse naboens rute med - i min mikro holder det med 25 sek.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...