Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, herregud...det bobler jo opp jo. Rene vulkanutbruddet:eek::wideyed::) Nå har du virkelig tatt brownien et steg videre altså :)

Denne må prøves også!! :hungry:

Måtte bare dra det litt lenger... Meeer sjokolade nam nam :D er bare å dytte nedi en bit av en god proteinbar eller sukkerfrie hakkede sjokoladebiter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare dra det litt lenger... Meeer sjokolade nam nam :D er bare å dytte nedi en bit av en god proteinbar eller sukkerfrie hakkede sjokoladebiter ;)

Det kan aldri bli nok sjokolade!(y):D Kanskje det kunne bli bra med en klæsj med peanøttsmør også, som en versjon? (peanøttsmør = :love:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan aldri bli nok sjokolade!(y):D Kanskje det kunne bli bra med en klæsj med peanøttsmør også, som en versjon? (peanøttsmør = :love:)

Ja peanøttsmør er en sikker vinner ;) en dæsj eller to så blir det bra ;D ble jo heftig digg peanøttsmak i den jeg lagde nå, peanut butter cup greia til atkins smaker bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min godbit i kveld!

Putta en Atkins peanut butter cup nedi deigen før den gikk i mikroen!

Så var det bare å pynte litt med walden farms sjokolade og karamell sirup!!

OMG!!! :o

[ATTACH=full]63749[/ATTACH]

:eek: seitn!den så helt syyykt god ut!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supergod! bare å hive seg på "bølgen" haha :p

lager stadig vekk sunnifiserte "kaker"..men tåler ikke melkeprotein.. så det går for det meste i egg og hampprotein..men det er kanskje levelig for andre også:D dem blir vertfall veeeldig gode;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lager stadig vekk sunnifiserte "kaker"..men tåler ikke melkeprotein.. så det går for det meste i egg og hampprotein..men det er kanskje levelig for andre også:D dem blir vertfall veeeldig gode;)

ahhh! skjønner! har du prøvd Carnivor? hørt at sjokoladesmaken skal være ganske bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå har jeg gjort tre forsøk på å få til denne oppskriften i ovnen, men den blir bare ikke helt vellykket... bruker muffinsformer, men deigen setter seg fast i formene!! I tillegg "faller" browniene sammen når jeg tar de ut av ovnen og de blir litt tørre :-S smaken er forsåvidt god, men sliter med konsistens og form da... tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, nå har jeg gjort tre forsøk på å få til denne oppskriften i ovnen, men den blir bare ikke helt vellykket... bruker muffinsformer, men deigen setter seg fast i formene!! I tillegg "faller" browniene sammen når jeg tar de ut av ovnen og de blir litt tørre :-S smaken er forsåvidt god, men sliter med konsistens og form da... tips??

Trikset med muffinsformer er: silikonformer :)

Kaka vil dette noe ned ved avkjøling, så det er helt normalt. Samme gjør min hvis den står lenge nok. Det med at de blir litt tørre avhenger litt av hvor lenge de sto i ovnen tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Dette er en proteinbrownie som ikke er tørr, som ikke smaker kjipt og som du kan spise med latterlig god samvittighet!

Midten blir flytende, så ja... Sjokolade Fondant (y)

[ATTACH]56255[/ATTACH] [ATTACH]56256[/ATTACH]

1 scoop ON Casein Chocolate Supreme

3 ts bake kakao

3 ts kokosmel

1/2 ts bakepulver

3 ts sukrin+

1 eggehvite

Mix alt godt sammen i en liten bolle sammen med litt vann så du får en fast, fin deig som nesten smuldrer. Pakk plastikk over bollen og putt i mikro på full effekt, tid kan variere litt fra mikro til mikro men alt fra 40 sekunder til 1 min og 20 sekunder er bra. må prøves fram for å finne riktig konsistens.

Kan også lages i ovn på 175 grader i ca 6-10 minutter, legg deigen i muffinsformer f.eks

212 kcal

32 g protein

6 g karb

6 g fett

Herlig! Dumt spørsmål, men må man bruke akkurat den type casein pulver, eller kan man bruke andre merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kar på facebook under navnet Lars Kvanum som er flink til å sunnifisere og eksperimentere med forskjellige oppskrifter og ting for å gjør det bedre! her er han sin versjon på oppskriften gjort som muffins.

Direkte kopiert fra facebook:

1 scoop kaseinpulver (jeg bruker ON sitt sjokoladepulver),

3 ts kokosmel (billigst er å kjøpe kokosmasse og kjøre i food processor),

3 ts bakekakao,

3 ts sukrin+,

0,5 ts bakepulver

1 eggehvite.

Jeg fylte med en blanding av kokosmel+vaniljekasein+melk+litt bakepulver.

Så slang jeg det i muffinformer av silikon, fylte med vaniljen og la et sjokoladelokk på før jeg lukket muffinjernet

post-1339-14440894962379_thumb.jpg

ENJOY ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...