Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandelmel gjør det tørr desverre, så bakepro kan også være med å gjøre den tørr også :/

fant ut her om dagen at mikroen min er 800 watt, så bruker jeg en ganske liten bolle

Hm ok. Jeg får prøve å finne en annen variant på akkurat det med noe lyst.

Derimot originaloppskriften var sykt god, (brukte dog helt egg)

Tok med blandingen på jobb og lot kollegaer smake. Noen var overrasket over at det kunne smake så godt med de ingrediensene der, noen hadde bare kommentaren "har du laget dette? nei da vil jeg ikke prøve" (med vitende om at jeg spiser sunt) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hååh, denne var god! Slukte den nettopp på rekordtid. Brukte originaloppskriften, men addet en ts med sukkerfri Nesquick og noen dråper med stevia. Midten av kaken var perfekt, men kanten var en smule tørr. Prøver bittelitt mer vann eller kun 1 min i microen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hååh, denne var god! Slukte den nettopp på rekordtid. Brukte originaloppskriften, men addet en ts med sukkerfri Nesquick og noen dråper med stevia. Midten av kaken var perfekt, men kanten var en smule tørr. Prøver bittelitt mer vann eller kun 1 min i microen neste gang.

AWESOOOME :D :D er bare å prøve seg frem, er litt forskjell fra mikro til mikro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fordel å LIKE det sjokolade proteinpulveret du bruker oppi ^^? Mitt kan fort bli litt kvalmendes på smak...

Det må du ikke, men det bør være et pulver som ikke inneholder altfor mye søtning og er mild i sjokoladesmaken. De 3 ts med kakao du har oppi demper proteinpulver smaken kraftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinbrownies testet!

Resultat: Den ble litt tørr, men ikke mye, kommer nok til å ha den i mikroen litt kortere tid neste gang (Ja! det blir en neste gang :D ) tror jeg må gå til innkjøp av et proteinpulver som smaker GODT, da blir nok brownisen bedre :)! Men den funket da jeg hadde lyst på noe søtt :love:

karakter 8! (blir nok sikkert 10 med rett pulver :D ... link til et som SMAKER godt? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv 100%whey gold standard! Det er et proteinpulver som smaker veldig godt etter min mening. Du finner det på gymgrossiten :)

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Dette :D?

Det var jo 1000 smaker å velge mellom! Hvilke syntes du er godt ;)? Jeg elsker jo sjokolade over alt på jord, men er redd proteinpulver med sjokoladesmak skal være kvalmendes da det jeg har nå smaker ****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Dette :D?

Det var jo 1000 smaker å velge mellom! Hvilke syntes du er godt ;)? Jeg elsker jo sjokolade over alt på jord, men er redd proteinpulver med sjokoladesmak skal være kvalmendes da det jeg har nå smaker ****

Jepp det er den jeg mener! Jeg har sjokoladesmak. Double rich chocolate heter den! Ikke noe problem å drikke 3-4 sånne shaker om dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er den jeg mener! Jeg har sjokoladesmak. Double rich chocolate heter den! Ikke noe problem å drikke 3-4 sånne shaker om dagen :)

Uuh! Kanskje jeg må prøve den :)! Jeg pleier trene på morgenen å da er ikke den jeg har nå sånn veldig god... Kjenner det er rett før den kommer opp igjen :p Selv om jeg blander med vann og ikke melk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...