Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha!

De så innmari gode ut så må vel teste de ut:)

Men produktene som:

1 scoop ON Casein Chocolate Supreme

3 ts kokosmel

3 ts sukrin+

er dette noe man får kjøpt i dagligvare?

Og nøye med hvilken type bake kakao? Er Freia Regia greit?

Kokosmel og sukrin fåes på helsekost.

Kaseinet kan kjøpes hos gymgrossisten og ja, det er greit med annen type kakako ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krise i heimen her!! Kan man bruke noe annet enn plastfolie over proteinbrownien i mikro?? Er helt tom for plastflolie her!! :(

Jeg pleier å ta en plastpose rundt bollen og knyte igjen. Funker fint det også! :)

Denne er himmelsk god med Chocorite sitt Chocolate Fudge Brownie proteinpulver! (y) Jeg greide forøvrig å ta "1 ss" istedenfor "1 ts" av alt første gangen jeg lagde denne. Merket ingenting før jeg lagde den andre gangen og syntes den ble litt liten, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå også med vaniljekrem?!? :eek::hungry: Hvor skal dette ende :D Jeg klarer nesten ikke å henge med i svingene på nye brownieversjoner. Det fine med oppskriften er at det går an å variere mye med ingrediensene, hvis man skulle mangler noe :)

Har forresten funnet ut at for min egen del fungerer det best å følge nøye med gjennom døren på mikrobølgeovnen. I det øyeblikket jeg ser at kaken starter å heve seg, stopper jeg. I min mikro ganske nøyaktig 20 sekunder på full effekt, men da deler jeg røren i to mindre porsjoner. Perfekt konsistens!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro at folk får det til og at smaken/konsistens blir bra!

Det med mikro avhenger vanvittig mye! har prøvd mikroen på jobben, som resulterte i nesten 2 min :p

Tror jeg har en med sprintmuskulatur, på 40 sek var den allerede tørr! Men, jeg prøver igjen. Vurderer å hive oppi litt kesam, ei spiseskje skal jeg vel klare, selv på diett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg må handle inn proteinpulver og en den andre ingredienser som er "nye" på mitt kjøkken. Regner med at jeg får kjøpt sukrin, kokosmel og proteinpulver på en bra helsekostbutikk?

Det får du kjøpt på helsekost ja! :) se om du får kasein. Det virker som kasein er litt bedre å lage med i stedet for whey, da det ikke blir tørt eller gummi aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

1 scoop ON Casein Chocolate Supreme

Hvor stor er scoopen som følger med ON Casein ?

Har hatt forskjellige proteinpulver og det eneste jeg vet med absolutt sikkerhet er at måleskjeene som følger med er i forskjellige størrelser.

Har fått skaffet meg kasein-pulver og fikk veldig lyst til å prøve denne i kveld, men da hadde det vært greit å slippe for mye prøving og feiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...