Gå til innhold

Proteinbrownie


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ateacup

Tusen takk for oppskriften! Denne her var så jævli god!(y) Måtte justere bittelitt med hva jeg hadde liggende, men nesten lik..nam nam, skal lage mer i morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette så latterlig digg ut! tusen takk for oppskrift! gleder meg til å prøve!! men er litt lite dreven på slike sunne bakeverk, og har i grunn kun mandelmel i hylla. hvor kjøper jeg kakaopulveret?

Jeg hadde forøvrig tenkt å kjøpe myoprotein mocca, og casein også, fås dette på helsekost eller må det bestilles på nett?

Og forstod jeg det rett at deigen skal være relativt tørr og smuldrete når den settes i micro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så latterlig digg ut! tusen takk for oppskrift! gleder meg til å prøve!! men er litt lite dreven på slike sunne bakeverk, og har i grunn kun mandelmel i hylla. hvor kjøper jeg kakaopulveret?

Jeg hadde forøvrig tenkt å kjøpe myoprotein mocca, og casein også, fås dette på helsekost eller må det bestilles på nett?

Og forstod jeg det rett at deigen skal være relativt tørr og smuldrete når den settes i micro? :)

Kakapulveret er bare vanlig bakekakao som du får kjøpt på vanlig butikk :)

myoprotein fåes hos myrevolution.no og casein hos gymgrossisten.no feks

jepp! du forstod rett :) deigen skal være akkurat som du beskriver :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vri siden jeg ikke er redd for kalorier og ikke har slikt fancy mel:

Et helt egg

En dæsj sukker

En toppet scoop med sjokoladeprotein (billig whey 80 fra gymgrossisten)

To ts kakao

En ts bakepulver

6-7 muffinsformer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam! Jeg lagde min egen "peanut butthead brownie". Ble utrolig god! Bytta kakao med to skjeer økologisk peanøttsmør, hadde i 2 ss kesam mager, og en liten skje fiberhusk. Brukte også sesammel, bakepulver og sukrin+. Brukte hele egget. Proteinpulveret jeg brukte var Whey-80 vanilje fra Star Nutrition. Ble desverre litt tørr, og ble mer som en kakebunn. Så skal korte ned tiden til 50-60 sek neste gang. Jeg helte litt vann på med hendene for gjøre brownien litt saftigere, og det hjalp :) Med litt kokkosmasse på toppen! Ideelt på dagtid for de som går på biorytmedietten (fett og proteiner på dagtid).

post-9345-14440943258425_thumb.jpg

post-9345-14440943257619_thumb.jpg

post-9345-14440943258071_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
Hei,

Dette er en proteinbrownie som ikke er tørr, som ikke smaker kjipt og som du kan spise med latterlig god samvittighet!

Midten blir flytende, så ja... Sjokolade Fondant (y)

[ATTACH]56255[/ATTACH] [ATTACH]56256[/ATTACH]

1 scoop ON Casein Chocolate Supreme

3 ts bake kakao

3 ts kokosmel

1/2 ts bakepulver

3 ts sukrin+

1 eggehvite

Mix alt godt sammen i en liten bolle sammen med litt vann så du får en fast, fin deig som nesten smuldrer. Pakk plastikk over bollen og putt i mikro på full effekt, tid kan variere litt fra mikro til mikro men alt fra 40 sekunder til 1 min og 20 sekunder er bra. må prøves fram for å finne riktig konsistens.

Kan også lages i ovn på 175 grader i ca 6-10 minutter, legg deigen i muffinsformer f.eks

212 kcal

32 g protein

6 g karb

6 g fett

Just the thing im looking for .!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Prøvde denne for første gang idag, med smartsupps casein og mandelmel + helt egg. Ble ikke tørr, men stekte den nok litt for lenge, for den ble ikke så flytende som jeg hadde håpet på. Også synes jeg den var litt for gummi-aktig. Bedre lykke neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...