Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipt med allergier...:( glad jeg vokste av me de fleste mine, er fremdeles allergisk mot noe som sniker seg frem på våren, men sykehuset klarer ikke å finne ut hva:huh:

Korte skjørt og sandaler?

Gjest Brukernavn007
Korte skjørt og sandaler?

Ja! Det renner som besatt i nesen å øyene når folk går i korte skjørt og sandaler rundt meg! Dødsirriterende, og ikke tar folk hensyn å kler på seg heller...drittfolk:confused: Hihi, nei da:) Det er noe pollen styr, men ikke "de vanlige" som bjørk å gress...

Annonse

Om jeg snakker med noen med annen dialekt enn min så kan jeg etter en stund begynne å herme etter dem ubevisst

Føler jeg sier det til alle innleggene i denne tråden, er skremmende lik alle her inne :eek: Men, jeg også! :p

Gjest Brukernavn007
Føler jeg sier det til alle innleggene i denne tråden, er skremmende lik alle her inne :eek: Men, jeg også! :p

Det er vist menneskelig å gjøre rare ting:rofl: Eller så er det bare de rareste menneskene som trener å henger på forum:p

Annonse

Det er vist menneskelig å gjøre rare ting:rofl: Eller så er det bare de rareste menneskene som trener å henger på forum:p

Jepp, og takk alle høyere makter for det :D Kan også være, men siden vi er så mange her, så satser jeg på den første!

Av: Camilla Lorentzen

For: Tuntreet

Du står der igjen med hodet fullt av tusen tanker.

Har du husket alt denne gangen? Er du helt sikker?

Du begynner å knytte de forskjellige tingene opp mot fingrene på høyrehånden, før du konstaterer at – jo, denne gangen gikk det nok greit.

Du begynner å bli vant til det nå, blir ikke lenger overrasket hver gang du står på Kiwi og skaper kø fordi bankkortet ligger igjen hjemme. Ei heller de gangene du ender opp i full panikk fordi nøklene er forsvunnet, bare for å finne ut at du har satt dem igjen i døra til rommet på Pentagon, blir du forbløffet.

Du har begynt å få gode rutiner, slik at du skal glemme minst mulig hver gang du forlater huset. Sjekker alltid komfyren med det i minne at du tross alt har fått et egg til å eksplodere. Du legger aldri rettetanga i senga igjen, selv om du denne gangen er sikker på at du har dratt ut rett kontakt. Ikke minst har du sluttet å bruke bilen, da du uansett vet at det bare er et tidsspørsmål før de jævla nøklene vinker til deg innenfra, og det er en låst bildør mellom dere.

Du har også begynt å filosofere. Hva er for eksempel meningen med de satans lommebøkene? Enhver person med en viss mental kapasitet burde jo forstå at det er idioti å oppbevare alt som heter legitimasjon, betalingsinformasjon og transportbevis i en liten pung som ikke er fysisk festet til kroppen! Dersom du for eksempel skulle komme til å legge den igjen i en av NSBs togvogner står du nemlig der med skjegget fullt av postkasser, uten en krone og uten en mulighet i verden til å ta deg derfra du nå er havnet. Du kan også komme til å finne ut at politiet ikke gir ut midlertidig legitimasjon (eller lån) med mindre du kan vise nettopp dette, noe som igjen resulterer i at du den kommende uken må leve på småpengene du har samlet opp i en kopp hjemme.

Det er med forferdede øyne du ser på eksamenstiden som nå venter. Hvor mange termokopper kommer du i puggerusen til å legge igjen på lesesalen? Og kommer du i det hele tatt til å finne igjen en eneste kulepenn når dagen endelig er der?

Til slutt har du kommet frem til at det nok er en del ulemper forbundet med det å være notorisk glemsom, eller distré som det også kalles. Dog ser du positivt på livet og har trua på at du gjennom det vil få en del erfaringer andre bare kan drømme om. For hvor mange kan egentlig skryte på seg å vite hvordan man mest effektivt skal slukke en brann, hva som skjer med tørrkokte kjeler når de treffer snøen, hvordan man dirker opp bilruter ved hjelp av kleshengere, hvor man først skal lete dersom noen har mistet nøklene sine og ikke minst hvordan man skal klare seg en hel uke på 15 kroner og 50 øre og likevel kunne unne seg en pils på Samfunnet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...