Gå til innhold

Vise alle bilder i en tråd


Bjarte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi må veie fordeler mot ulemper, og selv om bildene er tilgjengelig i trådene, så er en enda større tilgjengelighet med på å heve terskelen for å legge ut bilder etc.

Det er ingen tvil om at et forum som dette alltid vil ha de som ikke er her for treningsgleden, og selv om vi forsøker å luke bort de åpenbare, så ønsker vi ikke at forumet skal bli en portal for lettkledde bilder. Det er treningen og informasjonsformidlingen som er i hovedfokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes et galleri på hver loggbok hadde vært noe. Da får man virkelig sett framgangen til folk. :)

Stalkere finnes uansett.

Helt enig med denne. Ser ikke at en funksjon som gjør det lettere å få oversikt over en tråd for folk som allerede er innlogget på forumet kan gjøre mer skade enn f.eks. dette:

post-4843-14440881195169_thumb.png

I rest my case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng? Det er en lang vei fra å titte på tilfeldige form- og matbilder, og å se alle bilder en bruker har lagt ut siden registrering.

Det er selvfølgelig opp til dere som driver fitnessbloggen å gjøre det dere tror ivaretar brukernes interesser. Dere sitter sikkert med mer informasjon om hvor stort "stalker" problemet er enn oss andre. Jeg for min del var ikke engang inne på tanken da jeg startet denne tråden. Uansett så fikk jeg luftet forslaget mitt og er fornøyd med det. Takk for god respons, selv om den ikke var helt slik jeg hadde ønsket. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det vill være litt surt for de som legger ut mange bilder nettop fordi det fører til at folk følger og blar gjennom loggen deres. Med full bilde oversikt blir det fort sånt at man kikker gjennom bildene "du er flink" og ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det vill være litt surt for de som legger ut mange bilder nettop fordi det fører til at folk følger og blar gjennom loggen deres. Med full bilde oversikt blir det fort sånt at man kikker gjennom bildene "du er flink" og ferdig med saken.

Det er et poeng, samtidig så vil de som ikke er interessert i treningen likevel bla seg fort igjennom side etter side for å se bildene. Jeg ser ikke noe problem i å ha et bildegalleri, tvert i mot. Blir neppe flere stalkere av den grunn. En stalker vil stalke uansett bildegalleri eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg synes ikke bildene skulle vært tilgjengelige for ikke-registrerte medlemmer..

Det er de jo heller ikke. Iallefall ikke de i loggbøkene.. Men hvor lang tid tar det for noen å registrere seg bare for å se bildene? 10 sek.? Legger man ut et bilde på internett så legger man ut et bilde på internett. Det er så offentlig som det kan få blitt. Forsåvidt en sak som noen kanskje burde tenke over en gang eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...