Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk nytt proteinpulver i posten for noen dager siden. Jeg hadde hørt gode lovord om denne smaken, og hadde dermed store forhåpninger når jeg åpnet Gold Standard 100% Whey med BANANA CREAM. Det lukta jo himmelsk så dette måtte jo smake gull og grønne skoger! Men nei. Tvang i meg første shaken, med en jævlig stygg ettersmak av jern (?) eller noe annet disgusting. :grumpy: Tenkte kanskje det var fordi jeg hadde blanda med vann, så hadde en scoop oppi mixern med lett vaniljeis, melk og banan, endte opp med å ødelegge hele dritten. Klarte en munnfull før jeg måtte gi opp :cry:
Fikk samme type i går jeg også bare med jordbærsmak.Jeg bruker å blande med melk men jeg må tvinge den ned uansett:sick:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nedtur... Synes PF sin med exciting strawberry er dritgod, samme med PF's night charge med jordbær. Men må være noe med Gold standard som er for jævlig da...

Får bare ha det i oss ,så får vi klemme igjen nesa(y)!Tenkte jeg skulle prøve noe nytt den gangen her, men tror jeg holder meg til de merkene som jeg har hatt tidligere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på med knebøy da en dust gikk inn i stanga, jeg var heldig som ikke endte opp med tenna i parketten. Arrgh, hvorfor kan ikke folk se seg rundt?! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...