Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en bærbar med pms som nekter og gjøre som jeg sier :cautious: Juling fortjener den! :shifty: Og jeg ville SÅ gjerne høre Sabaton også klarte ikke datan EN sang engang :dry:

Jeje.. Korn og musikkanlegget sådan funka på xboxen så da er det min tur til å være kjipingnabo uansett :happy: Så kan de andre bare ha det så godt på en fredag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bihulebetennelse som nekter å gi seg, på 4. uka nå. Fastlege som nekter å skrive ut antibiotika med mindre man er døden nær... Prøver meg med at bihulebetennelse er en nær døden-opplevelse, jeg er tross alt mann - men neida...

Den er lei, fastlegen min deler villig ut frå reseptblokken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at man må sitte direkte foran Canal Digital-boksen for at fjernkontrollen skal fungere. Sitter du i en vinkel, glem det. Står det en skål potetgull i veien, glem det. Særdeles upraktisk, jævla piss ! :p

Ahhh, kjenner den følelsen, bare at det gjelder Altibox. Kjent scenario skjedde for en halvtime siden da vi skulle spise middag :mad: Trykker og trykker, peker og peker, ingenting skjer... Blir mer og mer forbannet før jeg denger kontrollen i sofaen og prøver igjen. Omsider får jeg skiftet kanal hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bihulebetennelse som nekter å gi seg, på 4. uka nå. Fastlege som nekter å skrive ut antibiotika med mindre man er døden nær... Prøver meg med at bihulebetennelse er en nær døden-opplevelse, jeg er tross alt mann - men neida...

Gå og takk legen din du, den dagen du faktisk er nær døden (og trenger antibiotika) vil du være glad for at du ikke har fått mye antibiotika tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og takk legen din du, den dagen du faktisk er nær døden (og trenger antibiotika) vil du være glad for at du ikke har fått mye antibiotika tidligere.

Hvis alle legene hadde vært like restriktive kanskje. Hjelper ikke å ha brukt lite antibiotika før hvis bakteriene allerede har mutert og blitt resistente hos andre verter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...