Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så sykt drittlei av ha vondt i hals (og øre). Har blitt helt apatisk av å bare sitte her hjemme og ikke gjøre en dritt, et par dager er liksom greit.. men nå går jeg inn i min andre uke. Jeg har våte drømmer om grovbrød, TRX-slynga, husvask og utsiden. Hadde jeg hatt stemme skulle jeg hylt av frustrasjon, men det får klare seg med meningsløs syting på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på trening i går og hadde en plan over hvilke øvelser,sett o.s.v som jeg skulle kjøre,men tror du ikke det var stappfullt med folk der,jooooo da!!!!

Så det ble bare at jeg gikk å soste og trente øvelser som jeg tok dagen før.Har ikke hatt en sånn elendig treningsøkt på lenge!kom hjem å stappet i meg en saftig og feit burger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrrg, jeg skjønner bare ikke at jeg som ex-ekstremovervektig ikke skjønner hvorfor kompisen gjemmer seg bak lame ass unskyldninger hele tiden. Hvorfor blir jeg irritert at det, når jeg har brukt samme unskyldninger selv?

150kg, kulemage, dårlig helse, og står i fare for å miste utreiesetillatelse i nordsjøen. Fikk 6 mnd til å gå ned 20 kg, i oktober. Nå veier han 5 kg mer. Skjønner ikke hvorfor han ikke mister vekt som ikke spiser så mye og går tur hver dag han. Nei det kan jo kanskje ha noe med 50 gram smør på en brødskive, potetgullspising, junkfoodspising hele tiden (han blir bestandig "dårlig" av junkfooden og spiser den aldri opp, allikevel finner jeg de tomme eskene i søpla hele tiden), drikking av alkohol 4-5 ganger i uka, at han spiser tre ganger så mye mat som meg i ett måltid, at maten alltid er drukna i smør, oljer, fløte eller sauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal superbowl gå natt til mandag, eller søndag da..? Kunne ha spilt nattt til søndag/lørdag i stedet så hadde oss som bor "et par tids" soner unna kunne fulgt med og uten og bli helt zombie på jobben dagen derpå..

Kan ha noe med å gjøre at lørdag generelt er en dårlig tv-dag i USA, og at seertallene er mye lavere denne ene kvelden i forhold til de fleste andre kvelder.

Tror de prioriterer amerikanske seertall på et 100% amerikansk arrangement fremfor seertall fra resten av verden (som over linja ikke bryr seg så veldig mye om NFL).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...