Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da vi kom frem til fritidshuset vårt oppdaget vi tre tjuvradder i fullt sprang vekk fra huset. Klarte dessverre for min del ikke å få tak i de, kanskje heldigvis for dem. Mistenker at hadde jeg fått tak i en, ville vedkommende ha 'snublet' en del ganger.

Men kudos til svenska polisen som kom med hundepatrulje, TV-team og masse folk og drev søk i lang tid.

Men hva slags idioter er det som bryter seg inn i et fritidshus på en fredagskveld når det er ypperlig sporsnø?!?

Utbyttet ble forøvrig et par flasker vin og et Harmon Kardan-anlegg. Vi fant også en pose fra Ullared de hadde fylt med to typer kjøkkenkluter, pyntestein, en vase, et bilde, sølvpuss (hva faen!?) og kubbelys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor veier ikke smågodtet litt mindre? Jeg klarer aldri, uansett, å komme under 200 gram med en anstendig mengde smågodt! I dag, 216 gram, og da hadde jeg tatt bare det absolutt nødvendige, en og to biter av hvert godteri jeg vil ha! Nesten bare bunnskjul i posen. Dustegodt! Vei litt mindre!! 200 gram smågodt er søren meg 700 kalorier og da vil jeh ha valuta for kaloriene! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor veier ikke smågodtet litt mindre? Jeg klarer aldri, uansett, å komme under 200 gram med en anstendig mengde smågodt! I dag, 216 gram, og da hadde jeg tatt bare det absolutt nødvendige, en og to biter av hvert godteri jeg vil ha! Nesten bare bunnskjul i posen. Dustegodt! Vei litt mindre!! 200 gram smågodt er søren meg 700 kalorier og da vil jeh ha valuta for kaloriene! :mad:

Jeg kjøpte over 500 gram i går :D Men så er det myyyye igjen til i kveld, da :) Å, nå vil jeg hjem til smågodtet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor veier ikke smågodtet litt mindre? Jeg klarer aldri, uansett, å komme under 200 gram med en anstendig mengde smågodt! I dag, 216 gram, og da hadde jeg tatt bare det absolutt nødvendige, en og to biter av hvert godteri jeg vil ha! Nesten bare bunnskjul i posen. Dustegodt! Vei litt mindre!! 200 gram smågodt er søren meg 700 kalorier og da vil jeh ha valuta for kaloriene! :mad:

Posene er jo ikke akkurat fjærvekt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...