Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke stoppe å gjespe:sour: Holdt på i satans mange timer.. Går ikke et halvt minutt uten at jeg gjesper, og nesa renner i strie strømmer...

Lær deg å puste, kvinnfolk!:inpain:

Nesespray? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tett, det bare renner og renner:( Det og tårer kommer alltid når jeg gjesper mye, tror det er press på tårekanaler og noe greier..

Er det ikke en slik mirakel-spray som hjelper mot både tett og rennende nese? :p Hehe!

Kjipt da, men kanskje du trenger litt hvile? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en slik mirakel-spray som hjelper mot både tett og rennende nese? :p Hehe!

Kjipt da, men kanskje du trenger litt hvile? :)

hehe jo, tror det, men jeg skal kun bruke saltvannsspray:p

Vet ikke helt hva greia er, men det skjer med jevne mellomrom at jeg har dager hvor jeg nærmest glemmer å pusteo_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredje dagen med vond og ubrukelig skulder, uten tegn til bedring. Og jeg som endelig var blitt bra nok i handa til å begynne å snuse på ordentlig trening igjen. Skjønner forøvrig ikke hvordan jeg klarer det, heller ikke denne gangen har jeg gjort noe spesielt (ok, jeg skrapte is av bilen, men come on??). :banghead::banghead::banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...