Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dritlei hele ferien, 14 dager igjen :( Oppblåst og pløsette min feil, men jeg prøver å spise som familien.

Eneste positive med det er at det går tilbake til normalen når man kommer hjem til 'vanlig kost' igjen , om det er noe trøst :)

Endte opp med å måtte bruke en halvtime ekstra på jobben til okveine idag, fordi en noldus hadde omprogrammert en lås uten å fortelle noen andre om det.

(ja, og så måtte jeg gå bak ryggen til Kveine helt uten å si hei... Krise)

Slemt å gå forbi uten å si hei :(

Annonse

Hva da, dårlige nyheter? :(

Ja, stefaren min har hatt kreft i flere år og vært gjennom forskjellige behandlinger for å holde det i sjakk, men nå er det slutt på all behandling fordi det gjør vondt verre, så jah... :( Vet ikke hva som skjer videre eller hvor lang tid det er igjen, så det var forferdelig å reise sørover og si hade og tenke at det kanskje var siste gang jeg ser ham.

Annonse

Og lat!

Tråler gjennom hele instagram og Internett for inspirasjon men ender bare med det samme likevel og drømmer om noe annet

Hehehe

Man må vel ha matleie tider og være litt lat til tider for å sette pris på de bra dagene man har masse energi ! :)

Ja, stefaren min har hatt kreft i flere år og vært gjennom forskjellige behandlinger for å holde det i sjakk, men nå er det slutt på all behandling fordi det gjør vondt verre, så jah... :( Vet ikke hva som skjer videre eller hvor lang tid det er igjen, så det var forferdelig å reise sørover og si hade og tenke at det kanskje var siste gang jeg ser ham.

Åh.. Litt som med tanta mi. Trist å høre, sender en klem <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...