Jump to content

StineVes

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About StineVes

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/11/1994
  1. Har egentlig aldri tenkt på det der og måle ræva med målebånd, genialt! Var senest igår hos en personlig trener og fikk arbeidet ett OK treningsprogram som jeg skal holde på med utover høsten. Merker det kommer til og bli blodslit, men det er ihvertfall verdt det!
  2. StineVes

    Dagens negative

    Når gjestene dine på jobb, står og kjefter på deg fordi det er din feil at det er dårlig vær ute... Ja fordi jeg er jo værguden..
  3. Alltid når jeg trener rumpa blir jeg stiv og støl dagen etterpå. Eventuelt 2 dagen hvis jeg trener sent på kvelden. Men skal prøve tipsene jeg får av dere og se om det endrer på saken etterhvert!
  4. Spise ganske regelmessig. Hver 3-4 time, passer på og få i meg mye proteiner og OK inntak med karbohydrater. Starter alltid dagen med havregrøt (med friske bær til). Når jeg trener med venner/alene gjør vi/jeg 3 serier, 3 rep. (spørs hva vi blir enig om), Noen ganger hender det at jeg kaster meg på timene som heter Bootylicious på SATS. Jeg har aldri hatt noe fast treningsprogram enda, men tenker å starte med det nå til høsten. Hadde en operasjon for 4 uker siden og måtte stoppe treningen, så føler på en måte kroppen får en ''ny'' start nå og vil derfor prøve å få trent opp den rumpa mi, hehe
  5. Dette høres sikkert litt rart ut, men rumpa mi blir ikke større! Er 21 år, 166 cm høy og veier 63 kg. Jeg har trent aktivt i snart 1 1/2 år og ser mange endringer på kroppen. Fått en bedre holding når jeg går, blitt sterkere og mindre fett på kroppen. Omtrent alt er forandret på kroppen, utenom den f%#&"% rumpa mi Det jeg lurer på er om: Ligger det i genene at jeg, eksempel har større vanskeligheter for å få den typiske ''sprettrumpa'' alle vi jenter drømmer om? Eller spiser jeg ikke nok? Hilsen en litt frustrert flatrumpet jente
  6. Tusen takk for mange gode svar! Ble mye klokere nå for å si det sånn. Har smak noen protein-shaker og ikke alle til og skryte av for å si det på den måten (hektisk hverdag gjør at de går ned noen ganger). Kreatin har jeg aldri prøvd før, så det kommer jeg nok til og teste ut. Tror jeg også bare henvender meg til en av besetningen når jeg skal handle i butikkene (XXL og den slags), så jeg ikke kommer ut med noe som er helt unødvendig
  7. Hei! I August skal jeg begynne og trene for fult igjen etter ferien osv. Så sitter jeg inne på gymgrossisten og ser etter hva jeg skal kjøpe. Er relativt veldig ny i gamet, så vet ikke helt hva jeg burde kjøpe. Det jeg lurer på er, hva er det som er best hvis man skal opp i muskelmasse og ned i fettprosent? Har ett relativt sunt kosthold og spiser frokost, lunsj, middag og kvelds. Mellommåltid om det trengs! Har sittet og sett på mye forskjellig men har som sagt, ikke peiling
  8. Hei! Jeg bor selv i Bergen og trener på SATS. Men hvilket treningssenter holder du til på?
  9. Tusen takk for svar! Føler meg veldig mye tryggere nå som du har fortalt hvordan det faktisk er, og at det ikke er bare jeg som sitter med følelsen
  10. Ååå tusen takk for svar! Ja det er en stund til, men vil være klar når dagen kommer Har egentlig ikke tenkt på dette med Crossfitsenter, men det skal jeg definitivt sjekke ut!
  11. Hei! Trenger litt ekspertråd her jeg sitter litt forvirret. Dette kan høres helt idiotisk ut for noen men sånn er nå det. Min store drøm er og bli politi, helt siden jeg var liten har politikarriere vert noe som stod støpt fast i hode på meg, som det fortsatt gjør den dag idag. Jeg har planer om og søke i 2016, og har allerede begynt og trene for 1 år siden. Men nå sitter jeg her små fortvilet og tenker, når er jeg egentlig klar? Er livredd for og ikke klare det, så er det noen her inne som har noe greie på hvor mye jeg bør trene? Og hva jeg bør legge mest fokus på? Og når er man egentlig klar? På forhånd, tusen takk! Alle svar hjelper!
  12. Her! Haha føler nesten jeg er den eneste
  13. Av det jeg har lest så virker det ut som du er ganske slank ifra før. Men nå er ikke jeg en ekspert på alt innen trening, men hvis du vil begynne og bygge muskler så SPIS MAT. Nå er jeg jente da, men når jeg gikk drastisk mye ned i vekt og skulle etterpå bygge muskler, så jeg faktisk hvor mye jeg måtte spise for å kunne bygge. Spiser omtrent det dobbelte av hva venninnene mine gjør Ikke kutt alt som heter karbohydrater, fordi kroppen trener litt for å holde seg gående. Jeg har 1 cheatday i uken og det har hjulpet meg veldig på både motivasjonen og videre trening. Når det kommer til fettet på magen så er den eneste brutale sannheten at hvis det er omtrent helt grusomt og se på, så må du ned i fettprosent. Da ville jeg rådført meg med en personlig trener eller noen som kan det Eller's stå på, dette får du til!
  14. I begynnelsen var jeg veldig skeptisk til PF sine pannekaker. Men nå kan jeg ikke leve uten de! Pleier å ha banan og økologisk peanøttsmør på de
  15. Tusen takk! Må prøves til middag idag
×
×
  • Create New...